Vino să faci parte din echipa Suport Clienţi!

În fiecare zi, mii de oameni din diferite regiuni ale țării ne apelează ca să-i ajutăm să înțeleagă mai bine serviciile și produsele noastre. Ei știu că pot suna 24/24 și că cineva este mereu gata să le ofere suport.

Fiecare client mulțumit înseamnă încredere în ceea ce facem și un pas înainte în creșterea calității serviciilor noastre.

Ce beneficii vei primi?
  • Salariu oficial și bonus de performanță
  • Smartphone de serviciu
  • Număr gratuit cu minute și trafic Internet inclus
  • Tichete de masă
  • Asigurare medicală suplimentară
  • Reduceri la sălile de sport
  • Acces gratuit la cursuri online și traininguri în diverse domenii
  • Birou modern, cu spații de relaxare, bucătărie, ore de yoga la serviciu și cafea
  • Poți alege să lucrezi 8 ore pe zi sau să ai program redus – 4 ore pe zi.
Ce vei face?

Fiind Specialist Suport Clienți vei avea grijă de clienții Orange.

  • Vei recepționa apeluri telefonice de la clienții Orange
  • Vei acorda clienţilor noștri toată atenţia şi profesionalismul tău
  • Vei ajuta clienții să aleagă serviciile și produsele Orange ce li se potrivesc
De ce abilități ai nevoie?
  • Să cunoști bine limba română și rusă
  • Să ai abilități bune de comunicare și negociere
Beneficii de a lucra la Orange

Banii tăi

  • Bonus de performanţă
  • Tichete de masă
  • Credite pe termen scurt fără dobândă
  • Credit ipotecar
  • Bonus pentru recomandarea unui angajat
  • Bonus pentru conectarea unui client la Orange
  • Dispozitive la preţ special + reducere
  • Servicii Orange la preţ preferenţial pentru angajaţi

Suport pentru activitatea ta

  • Trening-uri de dezvoltare
  • Telefon mobil de serviciu
  • Pachet gratuit de comunicare
  • Transport de serviciu

Familia şi timpul liber

  • Suport financiar pentru evenimente din familie
  • Suport lunar pentru grădiniţă şi şcoală
  • + 2 zile de concediu la fiecare 5 ani
  • Lucru la domiciliu

Sănătatea ta

  • Asigurare medicală privată
  • Compensarea cheltuielilor pentru activităţi sportive
  • Masaj la birou
  • Yoga la birou
  • Compensarea participării la maratoane
  • Livrări de fructe proaspete
  • Comunităţi sportive
Experiența pe care o vei dobândi în Serviciul Suport Clienți la Orange este un pas important în cariera ta. Experiența de ascultare a vocii clienților noștri și gândirea orientată spre găsirea soluțiilor te va ajuta să crești profesional, dar și personal.

Echipa Suport Clienți activează 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână. Fiecare coleg are propriul orar, pe care îl cunoaşte din timp. Fie că alegi să lucrezi 8 ore sau 4 ore, ziua ta de muncă poate începe, cel mai devreme, la ora 6:00. Programul tău se poate sfârși, cel mai târziu, la ora 2:00. Colegii care au ales orarul de 8 ore, au 1-2 ture de noapte pe lună (de la 23.00 până la 6.00). Pentru anumite ture târzii sau matinale vei primi compensaţie pentru transport.
După ce treci de interviul de angajare, vei participa la un training de iniţiere obligatoriu, cu durata de o lună, ce se desfășoară de la ora 9.00 la 18.00.

Dacă ești gata să-ți începi cariera în cea mai mare companie de telecomunicații din Moldova, completează Formularul de aplicare. Noi vom reveni cu un apel.

Десктопная версия