În fiecare zi, mii de oameni din diferite regiuni ale țării ne apelează ca să-i ajutăm să înțeleagă mai bine serviciile și produsele noastre. Ei știu că pot suna şi că cineva este mereu gata să le ofere suport.
Fiecare client mulțumit înseamnă încredere în ceea ce facem și un pas înainte în creșterea calității serviciilor noastre.
- Salariu oficial și bonus de performanță
- Smartphone de serviciu
- Număr gratuit cu minute și trafic Internet inclus
- Tichete de masă
- Asigurare medicală suplimentară
- Reduceri la sălile de sport
- Acces gratuit la cursuri online și traininguri în diverse domenii
- Birou modern, cu spații de relaxare, bucătărie, ore de yoga la serviciu și cafea
Fiind Specialist Suport Clienți vei avea grijă de clienții Orange.
- Vei recepționa apeluri telefonice de la clienții Orange
- Vei acorda clienţilor noștri toată atenţia şi profesionalismul tău
- Vei ajuta clienții să aleagă serviciile și produsele Orange ce li se potrivesc
- Să cunoști bine limba română și rusă
- Să ai abilități bune de comunicare și negociere
Ваши деньги
- Талоны на питание
- Краткосрочные беспроцентные займы
- Специальные цены для сотрудников на услуги Orange
- Бонус за нового клиента Orange
- Девайсы по специальной цене + скидка
- Бонус за рекомендацию при найме сотрудников
- Ипотечный кредит с преференциальными условиями
Семья и свободное время
- Финансовая помощь для семейных мероприятий
- Ежемесячные дополнительные выплаты за школу и детский сад
- 2 дополнительных выходных дня за каждые 5 лет стажа
- Flexi Hours
- Work from home
- Сообщества по интересам
Ваше здоровье
- Частная медицинская страховка
- Компенсация затрат на занятия спортом
- Компенсация участия в марафонах
- Психологическая консультация
Всё, что необходимо для Вашей работы
- Офисы для совместной работы
- Тренинги
- Мобильный телефон
- Бесплатный пакет услуг мобильной связи
Echipa Suport Clienți activează 7 zile pe săptămână. Fiecare coleg are propriul orar, pe care îl cunoaşte din timp şi pe parcursul săptămânii are 2 zile libere. Ziua ta de muncă poate începe, cel mai devreme, la ora 6:00. Programul tău se poate sfârși, cel mai târziu, la ora 00:00, fara ture de noapte. Pentru anumite ture târzii sau matinale vei primi compensaţie pentru transport.
După ce treci de interviul de angajare, vei participa la un training de iniţiere obligatoriu, cu durata de o lună, ce se desfășoară de la ora 9.00 la 18.00.
Dacă ești gata să-ți începi cariera în cea mai mare companie de telecomunicații din Moldova, completează Formularul de aplicare. Noi vom reveni cu un apel.