Înapoi

Ce fac dacă sunetul nu este sincronizat cu imaginea, cu CI+

 

Dacă sunetul întârzie   și nu coincide cu imaginea TV difuzată, efectuează următoarele:

 

  1. Verifică dacă pentru alte canale TV se întâmplă la fel. Dacă problema este la un singur canal, se poate datora unor motive tehnice ale canalului respectiv.

  2. Dacă neconcordanţa este pe mai multe canale TV, deconectează televizorul de la priză pentru 20 secunde, apoi reconectează-l.

 

Dacă aceste acţiuni nu te ajută să soluționezi, telefonează-ne la Serviciul Suport Clienți când eşti acasă. Astfel, vom verifica împreună cu tine cum funcționează echipamentele instalate în locuința ta .

Schimbă la timp bateriile vechi ale telecomenzii cu altele noi, deoarece descărcarea acestora ar putea fi uneori cauza unor probleme de funcționare.


Vezi secţiunea orange ajutor internet și tv acasă unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.

Te-a ajutat acest raspuns?