de furt și stai liniștit
Ce primești împreună cu serviciile de asigurare de la Orange?
Poți asigura orice smartphone în momentul procurării lui de la Orange și primești următoarele beneficii:
Servicii în caz de accident sau furt
Achitare în rate mici
Acoperire națională
Număr dedicat pentru suport
Cum îți asiguri telefonul?
- din magazinele directe
- din magazinele partenere
- pe eshop.orange.md
- prin reprezentantul vânzări corporative
Acoperă diferite tipuri de accidente ale telefonului, furt sau daune cauzate de contactul cu lichide.
Acoperă accidentele legate de deteriorarea ecranului telefonului.
Acoperă diverse tipuri de accidente ale telefonului, inclusiv cele cauzate de incendii sau contactul cu lichide.
Oricare ar fi tipul de asigurare ales, ai două opțiuni de plată: plata integrală sau în 12 rate lunare.
Dacă alegi să plătești în rate, acestea vor fi reflectate în factura ta lunară Orange și în contul tău din aplicația My Orange.
Poți alege dintre două tipuri de asigurări: Asigurare Ecran sau Asigurare Dispozitiv, cu opțiunea de achitare integrală sau în rate. Plata lunară pentru serviciul ales și valoarea asigurată depind de prețul standard al telefonului. Dacă alegi achitarea în rate a serviciului de asigurare, plata pentru acesta va fi inclusă în factura ta Orange.
Pentru a afla prețul standard al smartphone-ului, intră în magazinul online Orange.
- |
lei
lunar |
- |
lei
total |
- |
lei
lunar |
- |
lei
total |
|
- |
lei
total |
Franșiza pentru Asigurare dispozitiv
- |
lei
|
E necesar să fiu abonat Orange pentru a încheia o asigurare?
Da, trebuie să deții un abonament activ Orange, deoarece asigurarea este o opțiune care se poate factura numai împreună cu un abonament mobil. În cazul în care ai un număr PrePay, dar vrei să-ți asiguri smartphone-ul, poți trece la Abonament.
Ce smartphone-uri sunt eligibile pentru asigurare?
În acest moment, Orange oferă servicii de asigurare pentru toate smartphone-urile cumpărate din magazinele noastre, condiția fiind ca prețul standard al dispozitivului să fie mai mare de 2000 lei.
Pot încheia o asigurare pentru un telefon ce nu a fost procurat la Orange?
Asigurarea se oferă doar pentru telefoanele cumpărate din magazinele directe și partenere Orange sau pe eshop.orange.md, doar în momentul procurării sau plasării comenzii.
De ce aș avea nevoie de asigurare dacă am deja o garanție de la producător?
Reparația în baza garanției acoperă doar defectele ce pot apărea în procesul exploatării bunului. Aici nu se includ cazurile când telefonul a fost în contact cu apa, cu suprafețe dure sau ți-a fost furat. Pentru toate tipurile de accidente și defecțiuni ai nevoie de asigurare.
Ce trebuie să fac în cazul unui accident sau dacă mi s-a furat telefonul?
În cazul unui accident sau al furtului, sună la (+373) 22 10 10 94 (în intervalul orar 9:00-18:00, de luni până vineri), ca să anunți compania de asigurări despre caz. Apoi, vino la orice magazin Orange pentru a depune Cererea de despăgubire și a lăsa telefonul deteriorat. În cazul furtului, va fi nevoie să declari cazul și la poliție. Notificarea în cazul accidentului sau furtului trebuie făcută în maxim 4 zile lucrătoare de la survenirea cazului asigurat.
De ce informații și acte am nevoie când depun o Cerere de despăgubire?
Pentru a putea beneficia de asigurare, este nevoie să depui o reclamație la compania de asigurare. Vei avea nevoie de următoarele acte:
- Cerere de despăgubire;
- Copia buletinului de identitate;
- Factura de cumpărare a bunului asigurat și talonul de garanție, pe care este indicată marca, modelul, codul bunului și alte date (în original sau o copie);
- Originalul sau copia poliței de asigurare;
- Alte documente după caz (la solicitarea companiei de asigurări).
Cât durează procesul de despăgubire?
Asiguratorul își asumă obligația de a răspunde la orice reclamație în decurs de 30 zile calendaristice de la data recepționării ei. Cu toate acestea, unele procese pot dura mai mult, fie din cauza cerințelor suplimentare, fie a lipsei inventarului sau a pieselor necesare.
Cum să aleg tipul de asigurare potrivit pentru mine?
Poți decide de ce tip de asigurare ai nevoie fie în baza experienței tale anterioare de utilizare a telefoanelor, fie în baza prețului asigurării.
Dacă anterior te-ai confruntat mai des cu situații în care ai deteriorat doar ecranul smartphone-ului, atunci serviciul Asigurare ecran poate fi soluția potrivită care te va scuti de costuri uriașe pentru înlocuirea ecranului sau îți va permite să recuperezi o parte din bani ca despăgubire.
Iar dacă te-ai confruntat cu situații în care, din anumite motive, telefonul a intrat în contact cu apa sau alte lichide, fie ți s-a furat telefonul, atunci serviciul Asigurare dispozitiv este cel mai potrivit. Pentru a afla mai multe detalii și a înțelege care riscuri sunt acoperite de asigurare, consultă Condițiile de asigurare.
Cum pot rezilia contractul de asigurare?
Poți rezilia contractul de asigurare în orice moment, informând în prealabil compania de asigurare despre aceasta. În termen de 15 zile, compania îți va restitui prima de asigurare pentru lunile întregi rămase, cu reținerea cheltuielilor de gestiune din prima de asigurare deja achitată.
Cum pot obține despăgubirea în cazul asigurării cu achitare în rate?
Ca și în cazul achitării integrale, în cazul achitării în rate, poți beneficia de întreaga sumă care ți se cuvine conform contractului. Unica cerință este ca odată cu depunerea reclamației să achiți integral ratele rămase. Apoi, vei putea beneficia de despăgubire.