Ce fac dacă viteza internet pe modemul portabil este mică?

Dacă viteza obținută de la modemul 'Internet Acum' este mică, verifică viteza pe mai multe dispozitive din casă. 

Astfel vei determina dacă problema este doar la unul dintre ele sau la toate: telefon, tabletă, laptop.


Dacă paginile se deschid lent doar pe un dispozitiv, este posibil ca situația să fie cauzată de echipamentul din casă. Pentru a beneficia de viteză bună la internet, ia în calcul următorii factori:

  1. Browserul internet. Poate fi o problemă a tehnologiei flash, prea multe plugin-uri, extensii instalate, prea multe pagini deschise etc.
  2. Verifică accesul la internet utilizând un alt browser
  3. Șterge Cache şi Cookies din setările browserului.
  4. Verifică aplicaţiile care consumă trafic automat, în fundal (actualizări de sistem, uTorrent, bitTorrent etc.)
  5. Analizează ipoteza influenței antivirusului, dacă ai instalat unul.
  6. Vezi dacă ai activate setări de Control Parental.
  7. Verfică dispozitivul, browserul tău, să nu fie supraîncărcat sau cu puţină memorie, spaţiu pe disc, memorie operativă. Un simplu restart al dispozitivului ar putea să rezolve problema.

Notă: Dacă eşti conectat prin WiFi, este posibil ca viteza să fie redusă dacă semnalul WiFi este prea slab. La o distanţă mai mare, pentru a continua să comunice cu modemul (micşorarea semnalului) - dispozitivul va reduce automat viteza acestuia. În acest caz, utilizează dispozitivul mai aproape de modem sau asigură-te că între dispozitivul tău şi modem nu sunt blocaje pentru semnal: oglinzi, suprafeţe de metal, pereţi foarte groşi etc.

Dacă foloseşti un laptop şi ai posibilitatea să te conectezi la internet prin cablu de reţea (UTP), optează pentru această soluţie pentru a beneficia de cea mai bună viteză.


Dacă ai întrepins acţiunile de mai sus şi viteza continuă să fie mică, apelează Serviciul Clienţi la numărul 777 de pe un număr mobil Orange, 022977777 de pe orice alt număr.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop