Înapoi

Ce fac dacă viteza internet pe modemul portabil este mică?

modem portabil internet acum 4G Orange Dacă viteza obținută de pe modemul Internet Acum este mică, verifică viteza pe mai multe dispozitive din casă. Astfel vei determina dacă problema este doar pe un dispozitiv sau pe toate: pe telefon, tabletă, laptop. Dacă paginile internet se deschid lent doar pe un dispozitiv, este posibil că dispozitivul are performanță slabă.

 

Pentru o viteză internet bună, trebuie să ai grijă ca:

  1. Browserul internet să fie setat. Poate fi o problemă a tehnologiei flash, prea multe plugin-uri, extensii instalate, prea multe pagini deschise etc.

  2. Verifică viteza internet utilizând și alte browsere:

  3. Șterge Cache şi Cookies din setările browserului.

  4. Verifică aplicaţiile care folosesc internet în fundal, automat: actualizări de sistem, uTorrent, bitTorrent etc.

  5. Analizează ipoteza influenței antivirusului, dacă ai instalat unul.

  6. Vezi dacă ai activate setări de Control Parental.

  7. Verfică dispozitivul, browserul tău, să nu fie supraîncărcat sau să aibă puţină memorie operativă, spaţiu pe disc. Un simplu restart al dispozitivului ar putea să rezolve problema.

 

Notă: Dacă eşti conectat prin WiFi, este posibil ca viteza să fie redusă dacă semnalul WiFi este prea slab. Aflându-se mai departe de modem, telefonul, PC-ul tău etc. va micșora automat viteza internet pentru a putea comunica neîntrerupt cu modemul. În acest caz, utilizează dispozitivul mai aproape de modem sau asigură-te că între dispozitivul tău şi modem nu sunt blocaje pentru semnal: oglinzi, suprafeţe de metal, pereţi foarte groşi etc.

Dacă foloseşti un laptop, conectează-te la internet prin cablu de reţea UTP pentru a te bucura de cea mai bună viteză.

 


Dacă ai întrepins acţiunile de mai sus şi viteza continuă să fie mică, apelează Serviciul Clienţi la numărul 777 de pe un număr mobil Orange, 022 977777 de pe orice alt număr.

Te-a ajutat acest raspuns?