Ce pot face dacă nu am primit factura lunara?

Dacă nu ai primit factura lunară, o poţi solicita repetat:

1. La unul din magazinele oficiale Orange, prezentând Buletinul de Identitate;

2. Poţi vedea ultima factură, în detalii, pe pagina internet https://my.orange.md (cum este prezentat în video de mai jos). Tot aici sânt prezentate toate facturile lunare pentru ultimele 12 luni.

3. De asemenea, ne poţi contacta prin chat, între orele 9.00 - 18.00, de Luni – Sâmbătă. Deschide pagina www.omd.md/Djingo și alege 'Discută cu Djingo' >> Transfer Consultant.

4. Scrie-ne solicitarea într-o cerere, semneaz-o si expediaz-o împreună cu copia actului de identitate la adresa de e-mail orange@orange.md. Doar titularul contractului poate solicita factura repetat.


Verifica starea contului in detalii, pentru numarul tau Orange, pe pagina my.orange.md

Vezi secţiunea orange.md/ajutor/abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări din acest domeniu.  

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop