Întrebări/Răspunsuri adresate la 777 pe timp de Carantină.

Întrucât activitatea magazinelor a fost suspendată pe perioada carantinei, găsești mai jos răspunsuri la cele mai frecvente întrebări în această perioadă.


Cât timp vor fi închise magazinele Orange?

  • În conformitate cu indicațiile Comisiei naționale extraordinare de sănătate publică, legate de prevenirea răspândirii COVID-19, magazinele trebuie să rămână închise până pe data de 31 martie. Acest termen poate fi prelungit în funcţie de situaţia epidemică din ţară.

Cum verific, activez, dezactivez servicii pe numărul meu?

  • Apelează *133#pentru a verifica starea contului;
  • Formează numărul scurt *100# pentru a activa, dezactiva servicii;
  • Intră pe pagina numărului tău Orange my.orange.md şi vezi totul în detalii;
  • Instalează aplicaţia My Orange pe telefon, din Google Play sau App Store.

Dacă nu reuşeşti să schimbi abonamentul de sine stătător, apelează numărul scurt 797.


Cum achit serviciile Orange dacă magazinele sunt închise?

  • Cu cardul bancar, pe pagina epayments.orange.md sau în aplicația My Orange;
  • La Oficiul Poştal;
  • La Terminalele de plată din supermarket-uri, farmacii, benzinăriile Petrom, Vento etc;
  • La Bancomatele din supermarket-uri sau de lângă bănci;
  • Cu Cartele de reîncărcare. Le găseşti la benzinăriile Lukoil, Tirex Petrol şi magazinele alimentare din localitate;
  • Prin serviciul „Transfer credit. Te poate ajuta un prieten care este la Abonament lunar. Având avans în cont, va forma codul *111# şi îţi va transfera o parte din avans pe contul tău;
  • Prin intermediul partenerilor Qiwi, MMPS, Paynet, Runpay;
  • Dacă te afli peste hotare, achiţi cu cardul bancar pe pagina www.ding.com sau cu ajutorul aplicaţiei mobile Ding Top Up: Mobile Recharge;
  • Vezi aici toate Modalitățile de plată disponibile.

Cum achit serviciile dacă locuiesc în Transnistria?


Ce se întâmplă dacă nu achit la timp?

  • Fiecare abonat are la dispoziţie 20 de zile pentru achitarea facturii lunare. Acest termen rămâne în vigoare, neschimbat. În caz de neachitare, serviciile vor fi suspendate.

Dacă greşesc numărul de telefon la achitare?

  1. Dacă doreşti corectarea plăţii efectuate la un Terminal, apelează Serviciul Suport al Terminalului de Plată. Numărul de telefon "Suport Clienţi" este indicat pe bonul de plată sau ecranul terminalului.
  2. Scrie, de mână, o cerere în care soliciţi să corectăm plata, indicând: numărul greşit, numărul corect, suma achitată. Expediază, fotografiat clar, la adresa de e-mail plati@orange.md:
    • Cererea scrisă, semnată ca în buletin
    • Bonul de plată sau altă dovadă de plată pe care o deţii
    • Buletinul de identitate

Cum procedez dacă a expirat Semnătura mobilă?

  • Activarea sau prelungirea valabilităţii Semnăturii mobile va fi posibilă odată cu deschiderea magazinelor.

Dacă au rămas 30 de zile până la expirare, o poţi prelungi de sine stătător, de pe telefonul mobil. Vezi cum se face aici.

Persoanele Juridice care sunt îngrijorate de termenii de depunere a declaraţiei fiscale, sunt informaţi de către Serviciul Fiscal de Stat (SFS) că, în scurt timp, Guvernul urmează să aprobe un proiect de lege ce vizează unele măsuri de suport pentru agenții economici pe perioada stării de urgență declarate. Mai multe detalii poţi găsi aici.


Dacă doresc să procur un dispozitiv?

  • Puteți cumpăra telefoane și tablete de la Orange, cu livrare la domiciliu. Comanda se face pe Internet, accesând pagina eshop.orange.md, sau prin apel la numărul 797, de luni până sâmbătă, între orele 09:00 și 18:00. Livrarea ar putea avea loc a 2-a zi.
  • Puteți cumpăra numere PrePay la benzinăriile Lukoil, Petrom și Tirex Petrol, precum și în magazinele alimentare din localitățile rurale.


Cum restabilesc cartela SIM?

  • Cartela SIM va putea fi restabilită odată cu deschiderea magazinelor. Deocamdată, serviciul de schimb a cartelei SIM, cu livrare la domiciliu, este disponibil doar în anumite regiuni. Serviciul este cu plată – 20 lei. Pentru detalii puteți apela 797, de luni până sâmbătă, între orele 09:00 și 18:00.

Cum cer Suspendarea temporară a abonamentului lunar?

  • Pentru suspendarea serviciilor cu abonament, scrie o cerere de mână, în formă liberă, şi semneaz-o ca în buletin. Trimite-ne cererea şi buletinul de identitate, fotografiate clar, la adresa de e-mail orange@orange.md.

Dacă nu îţi reuşeşte de sine stătător, apelează Serviciul Clienţi 777.


Cum cer achitarea ratelor pentru telefon?

  • Scrie o cerere, cu textul:

 „Prin prezenta solicit achitarea din contul avansului bănesc, disponibil în contul meu, a ratelor pentru dispozitivul procurat.

Am fost informat şi sunt de acord că achitarea anticipată a ratelor nu micşorează perioada minimă contractuală stabilită.

  • Semnează cererea ca în buletin. Trimite-ne cererea şi buletinul de identitate, fotografiate clar, la adresa de e-mail orange@orange.md.

Cum fac portarea numărului?

  • Portarea numerelor a fost oprită ca proces până la redeschiderea magazinelor. Excepţie fac anumite regiuni. Dacă doreşti portarea numărului în reţeaua Orange, apelează 797, de luni până sâmbătă, între orele 09:00 și 18:00.

Servicii pentru reparaţia dispozitivelor:

Service Centru Autorizat

Samsung 

S.R.L. Re-Serve

Service Centru Autorizat

ULTRASERVICE SRL

  • ZTE, Motorola
  • Huawei, Nokia
  • Lenovo, Samsung

tel. +373 (22) 54-54-74


Chișinău,

bd.Iurie Gagarin 16


luni-vineri 09:00-17:00

tel: +373 (22) 83 77 77

mob. +373 (79) 83 77 77

mob. +373 (79) 44 46 66

e-mail: info@service.md


Chișinău,

str.Calea Ieșilor 10, et 3


luni-vineri 09:00-17:00

Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop