Înapoi

Cum pregătesc dispozitivul pentru predare în reparație

 

Dispozitivul transmis în reparaţie trebuie să fie:

  1. Fără cartela SIM
  2. Fără card de memorie
  3. Fără husă
  4. Fără coduri de siguranţă (PIN, cod blocare ecran etc.)
  5. Cu iCloud, Google Play și "Find my Phone" - dezactivate
  6. Este recomandat să faci un backup la toată informația salvată în memoria dispozitivului

 

În procesul reparării dispozitivului, informaţia, datele personale de pe dispozitiv (contacte, calendar, albumele foto etc.) ar putea fi șterse în totalitate. În cadrul reparaţiei dispozitivelor, Orange Moldova nu este responsabilă:

  1. Să păstreze informațiile personale din memoria dispozitivului

  2. Să ducă evidenţa şi să menţină starea sticlei de protecţie, husei, cardului de memorie, SIM etc. Aveţi grijă să le scoateţi înainte de a preda dispozitivul în reparaţie.

 

 

Laptopurile Asus, Acer, Toshiba, etc. trebuie să fie predate pentru reparare însoțite de baterie și încărcător, laptopul fiind ambalat în cutia originală.

Accesoriile si Smart object-urile, dispozitivele care nu se încarcă, nu se pornesc, trebuie predate împreună cu bateria şi încărcătorul ce fac parte din setul dispozitivului.


Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări din acest domeniu.

Te-a ajutat acest raspuns?