Eroarea "Access violation" la conectarea modemului.

Pentru a soluţiona această eroare:

  1. Verifică dacă ai suficient spaţiu disponibil pe discul C:\ minim 500 MB.
  2. Reintrodu modemul în calculator, apoi deschide My Computer >> click de dreapta pe Orange Internet >> Eject.
  3. Restartează calculatorul.

  1. Deconectează temporar antivirusul, apoi,
  2. Verifică conexiunea la Internet.
  3. Dezinstalează programul modemului din: Start >> Control Panel >> Add or remove program >> Orange Internet >> Uninstall, apoi,
  4. Instalează aplicaţia modemului din My Computer, şi,
  5. Accesează prin dublu click Orange Internet.

Pentru ajutor, te rugăm să apelezi Serviciul Clienţi de pe un număr Orange - 777, sau 0 22 977777 de pe oricare altul.


Vezi secţiunea orange.md/ajutor/Internet-acum unde găseşti răspuns la alte întrebări din acest domeniu.

 

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop