Stimați clienți, în unele zone ale Moldovei e posibil să aveți dificultăți în utilizarea serviciilor de televiziune. Echipele de ingineri Orange depun tot efortul pentru a restabili cât mai rapid serviciile. Ne cerem scuze pentru incomodități.

Eroarea "The device has been disconnected".

Dacă apare eroarea "The device has been disconnected", urmează paşii:

  1. Verifică modemul într-un alt port
  2. Schimbă regimul de conectare a modemului din NDIS in RAS. Pentru aceasta, intră în aplicaţia modemului: Tools<<Options<<General<<Connection Type << alege RAS(modem)<<OK
  3. Lansează "autorun.exe" din My computer<<Orange Internet
  4. Din Start<<Control Panel<<Add or remove programs<<Orange internet<<Uninstall - dezinstalează aplicaţia 'Orange Internet'
  5. Reinstalează aplicaţia Orange Internet
  6. Restartează computerul, fără modem.


Pentru ajutor contactează Serviciul Suport Clienţi la numărul 777 de pe numărul Orange sau 022977777 de pe orice alt număr.


Vezi secţiunea orange.md/ajutor/Internet-acum unde găseşti răspuns la alte întrebări din acest domeniu.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop
Întregul univers
My Orange în mâna ta
Administrează-ți numerele
mobile online, rapid și intuitiv
Descarcă aplicația