Dacă modemul se deconectează des de la Internet:
-
Verifică dacă de pe un alt dispozitiv, telefon mobil conectat la modemul internet Acum, au loc deconectări. Astfel, vei înţelege dacă dificultatea este legată de dispozitivul tău.
-
Testează accesul la internet cu un alt browser internet.
-
Verifică dacă sistemul de operare al telefonului tău mobil, a dispozitivului pe care se deconectează internetul, este actualizat la ultima versiune de soft. Astfel excluzi o eroare sau incompatibilitate a modemului cu sistemul de operare.
Pentru ajutor, te rugăm să apelezi Serviciul Clienţi 777de pe un număr Orange sau 022 977777 de pe oricare alt număr.
Vezi secţiunea orange_ajutor_internet-acum unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile Internet Acum.
Vezi articolulele:
Rețea WIFI indisponibilă în cadrul serviciilor internet fix acasă.
Telefonul nu se conectează la rețeaua WIFI internet fix.