Înapoi

Cum obțin decodorul 4K

Cuprins:

  1. Apel la Serviciul Suport Clienți

  2. Adresare în magazinele directe Orange sau partenere

  3. Programarea vizitei inginerului

 

 

Vezi alte detalii despre decodor în secțiunea

Internet prin Fibră și TV Acasă.

Dacă cauți informații despre un alt serviciu, consultă lista cu întrebări frecvente din secțiunea Ajutor.


 

Apel la Serviciul Suport Clienți

Dacă dorești prestarea serviciilor de televiziune prin decodor HD BOX 4K, Cum primesc decoderul 4K Orangeapelează Serviciul Suport Clienți. Consultantul va verifica dacă abonamentul tău lunar este compatibil cu decodorul 4K și cu televizorul la care se cere instalarea. În cazul compatibilității, decodorul 4K va fi conectat gratuit.  

 

 

Adresare în magazinele directe Orange sau partenere

Fiind titularul contractului semnat cu Orange, poți solicita prestarea serviciilor TV prin TV BOX 4K într-unul din magazinele Orange, prezentându-te cu actul de identitate. Magazinele sunt deschise de Luni până Duminică, cu mici excepții pentru cele din regiunile rurale. Vezi pe hartă lista magazinelor din apropierea ta.

 

 

Programarea vizitei inginerului

Adresându-te cu solicitarea de a instala decodorul 4K, consultantul va înregistra cererea și va programa vizita inginerului pe adresa unde sunt conectate serviciile fixe.

Dacă abia dorești conectarea la servicii fixe, poți să o ceri de asemenea prin apel telefonic la serviciul clienți sau adresându-te într-unul din magazinele Orange. Vizita inginerului se programează pentru luni-sâmbătă, între orele 9.00 - 16.00. Inginerul se va apropia având cu sine echipametul necesar de instalat și documentele de semnat. Titularul contractului trebuie să fie prezent la desfășurarea lucrărilor de instalare și să prezinte actul de identitate MD.

Te-a ajutat acest raspuns?