Ce fac dacă lipseşte sunetul la un singur canal, cu TV BOX?

Dacă lipseşte sunetul, imaginea unui singur canal, cel mai probabil este din motive tehnice temporare, de întreţinere.

În afara acestei cauze, când sunetul lipseşte pentru un singur canal, întreprinde următoarele:

  1.  Sunetul poate lipsi pe 1 canal TV dacă limba de difuzare aleasă de utilizator nu coincide cu limbile de difuzare a acestui canal. Pentru a soluţiona, apasă butonul  pe telecomanda Orange şi alege o altă limbă din lista afişată.

  2.  Restartează decodorul TV BOX: apasă butonul STB (roşu) de pe telecomanda Orange. TV BOX-ul se va deconecta. După 10 sec. apasă repetat butonul STB (roşu) pentru a reconecta decodorul TV.

  3.  Dacă primele 2 puncte nu au ajutat, efectuiază “autoscanarea” canalelor TV. Vezi cum se face aici.

Dacă lipseşte şi sunetul şi imaginea TV, vezi articolul Ce fac dacă serviciul de televiziune nu lucrează cu TV Box HD?


Dacă aceste acţiuni nu au ajutat, contactează-ne la 777 de pe numărul tău Orange, sau 022977777 de pe orice alt număr.


Important:

  • Apelează-ne când eşti acasă pentru a verifica cu asistentul echipamentul deţinut;
  • Schimbă bateriile în telecomandă pe unele noi.

 Vezi secţiunea orange.md/ajutor/Internet-si-tv-acasa unde găseşti răspuns la alte întrebări din acest domeniu.

Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop