Înapoi

Ce fac dacă lipseşte sunetul la un singur canal, cu decodor TV

 

Dacă lipseşte sunetul și imaginea unui singur canal TV, cel mai probabil - se datorează unei cauze tehnice temporare, de întreţinere a canalului TV. Dacă alta este cauza, când doar un canal TV nu are sunet, verifică următoarele:

 

  1. Sunetul poate lipsi pe 1 canal TV dacă limba de difuzare aleasă de utilizator nu coincide cu limbile de difuzare a acestui canal. Pentru a soluţiona, apasă butonul  pe telecomanda Orange şi alege o altă limbă din lista afişată.

  2. Restartează decodorul TV BOX. Pentru aceasta apasă butonul STB (roşu) de pe telecomanda Orange. TV BOX-ul se va deconecta. După 10 sec. apasă repetat butonul STB (roşu) pentru a reconecta decodorul TV.

  3. Dacă primele 2 puncte nu au ajutat, efectuează autoscanarea canalelor TV.  Vezi cum se face în articolul: Actualizarea canalelor TV cu TV BOX.

 
 
Dacă lipseşte şi sunetul şi imaginea TV, vezi articolul Ce fac dacă serviciul de televiziune nu lucrează cu TV Box HD

 

Dacă aceste acțiuni nu te ajută să soluționezi cazul, te rugăm să ne contactezi la Serviciul Suport Clienți. Apelează-ne când ești acasă , pentru a verifica împreună cu consultantul Orange cum funcționează dispozitivele instalate în casa ta.

Schimbă la timp bateriile vechi ale telecomenzii cu altele noi, deoarece descărcarea acestora ar putea fi uneori cauza unor probleme de funcționare.


Vezi secţiunea orange ajutor internet și tv acasă unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.

Te-a ajutat acest raspuns?