Ce fac dacă lipseşte sunetul la un singur canal, cu decodor TV?

Dacă lipseşte sunetul și imaginea unui singur canal, cel mai probabil este din motive tehnice temporare, de întreţinere a canalului TV.

În afara acestei cauze, când sunetul lipseşte pentru un singur canal, întreprinde următoarele:


  1. Sunetul poate lipsi pe 1 canal TV dacă limba de difuzare aleasă de utilizator nu coincide cu limbile de difuzare a acestui canal. Pentru a soluţiona, apasă butonul  pe telecomanda Orange şi alege o altă limbă din lista afişată.

  2. Restartează decodorul TV BOX: apasă butonul STB (roşu) de pe telecomanda Orange. TV BOX-ul se va deconecta. După 10 sec. apasă repetat butonul STB (roşu) pentru a reconecta decodorul TV.

  3. Dacă primele 2 puncte nu au ajutat, efectuează autoscanarea canalelor TV.

Vezi articolul: Actualizarea canalelor TV cu TV BOX.


Dacă lipseşte şi sunetul şi imaginea TV, vezi articolul Ce fac dacă serviciul de televiziune nu lucrează cu TV Box HD?

 

Dacă aceste acţiuni nu au ajutat, contactează-ne la 777 de pe numărul tău Orange, sau 022 977777 de pe orice alt număr.


Important:

  1. Apelează-ne când eşti acasă . Este important ca, în cadrul convorbirii cu asistentul Orange, să verificăm cum funcționează dispozitivele instalate în casă.
  2. Schimbă bateriile în telecomandă pe unele noi.

Vezi secţiunea orange.md/ajutor/Internet-si-tv-acasa unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop