Primii pași care-i faci dacă serviciile TV nu funcţionează cu TV BOX.

Dacă ecranul televizorului este albastru, fulguie sau afişează mesajul  “Lipsă semnal”,

înainte să contactezi Serviciul Clienţi, verifică, pe rând, următoarele:


  1 Vezi culoarea ledului pe TV BOX. Dacă luminează verde, tunerul este conectat şi nu trebuie să întreprinzi nimic.

Dacă culoarea ledului luminează roşu, apasă butonul de pe telecomanda Orange pentru a conecta decodorul TV. Acest buton are funcţia de conectare/deconectare a TV BOX-lui.

  • Uneori ledul TV BOX luminează verde, însă, în loc de afişarea numărului canalului TV vizionat - se afişează ora. Aceasta înseamnă ca TV Box-ul este deconectat şi este necesar să apeşi butonul STB (roşu) pentru reconectarea decodorului.

  2 Alege, de pe telecomanda televizorului, SURSA de intrare a semnalului. Butonul destinat pentru “Sursă” depinde de modelul televizorului, şi poate fi indicat astfel:

În dependeţă de cablul prin care este conectat TV BOX, selectează sursa:

  • pentru conectare prin cablu HDMI - selectează “HDMI”.
  • pentru conectare prin AV SCART (audio-video) - selectează “AV”.
  • dacă utilizezi CI+ (modul CAM) - selectează “Cablu” sau "TV", "DVB-C", "Live TV" etc

Dacă nu cunoşti tipul cablului conectat, alege, una cîte una, toate sursele afişate pe ecranul televizorului (HDMI, AV, Cablu etc) până cînd apare imaginea pe ecran.


  3 Verifică conexiunea celor 3 cabluril - la TV BOX :

  1. cablul coaxial să fie bine fixat la TV BOX (1).
  2. cablul HDMI (2) sau AV SCART (3)  -  să fie conectat la TV BOX, iar celălalt capăt al cablului să fie fixat bine la televizor.
  3. alimentarea să fie conectată (4).

  4 Scoate televizorul din priză şi reconectează-l peste 2 min.


  5 Verifică conexiunile şi traseul cablului coaxial, prin locuinţa ta, să nu fie deteriorat.


 

Dacă aceste acţiuni nu au ajutat, contactează-ne la 777 de pe numărul tău Orange, sau 022 977777 de pe orice alt număr.


Important:

  • Apelează-ne când eşti acasă  pentru a verifica cu consultantul echipamentul deţinut;
  • Schimbă bateriile în telecomandă pe unele noi.

Vezi secţiunea orange.md/ajutor/Internet-si-tv-acasa unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop