Ce fac dacă serviciul de televiziune nu lucrează cu modul CAM?

Dacă ecranul televizorului este albastru și nu arată nici un canal TV sau afişează mesajul 'lipsă semnal', 'semnal demodulat', urmează paşii:


  1 Verifică culoarea becușorului pe modulul CI+Cartela Orange Televiziune CI+ CAM să lumineze verde . Dacă becușorul luminează roşu , deconectează televizorul pentru câteva secunde. Reconectează-l şi vezi dacă modulul CI+ s-a reconectat, luminând verde.


  2 Verifică în setările televizorului DATA și ORA - să fie corecte.


  3 Verifică cablul coaxial să fie conectat, bine fixat la televizor.


  4 Asigură-te că Led-ul de pe modulul CAM luminează verde şi parcurge paşii pentru alegerea Sursei semnalului TV. Pentru aceasta, tastează pe telecomanda televizorului, butonul destinat sursei. În dependenţă de modelul televizorului, butonul poate arăta astfel:

În lista deschisă pe televizor selectează sursa: “Cablu” sau TV, DVB-C, Live TV etc.

Dacă nu găseşti sursa de imagine, cum e indicat  mai sus, alege, una cîte una, toate sursele afişate pe ecranul televizorului (HDMI, AV, Cablu etc) până cînd apare imaginea unui canal TV.


 

Dacă aceste acţiuni nu au ajutat, contactează-ne la 777 de pe numărul tău Orange, sau 022 977777 de pe orice alt număr.

Important:

  • Apelează-ne când eşti acasă  pentru a verifica cu asistentul echipamentul deţinut.
  • Schimbă bateriile în telecomandă pe altele noi.

Vezi secţiunea orange.md/ajutor/Internet-și-tv-acasă unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop