Ce fac daca serviciul de televiziune nu lucreaza cu CI+ (Modulul CAM)?

Dacă nu arată nici un canal TV, ecranul televizorului este albastru sau afişează mesajul  “Lipsă semnal”, “Semnal demodulat”, urmează paşii:

1. Verifică culoarea LED-ului pe CAM (cartela în TV) – să lumineze verde . Dacă LED-ul luminează roşu , deconectează televizorul pentru câteva secunde. Reconectează-l şi vezi dacă modulul CI+ s-a reconectat, luminând verde. Verifică în setările televizorului DATA / ORA - să fie corecte.

2. Verifică cablul coaxial să fie conectat, fixat bine la televizor.

3. Asigură-te că Led-ul de pe modulul CAM luminează verde şi parcurge paşii pentru alegerea Sursei semnalului TV. Pentru aceasta, tastează pe telecomanda televizorului, butonul destinat sursei. În dependenţă de modelul televizorului, butonul poate arăta astfel:

În lista deschisă pe TV selectează sursa: “Cablu” sau "TV", "DVB-C", "Live TV" etc

Dacă nu găseşti sursa de imagine, cum e indicat  mai sus, alege, una cîte una, toate sursele afişate pe ecranul televizorului (HDMI, AV, Cablu etc) până cînd apare imaginea unui canal TV.


Dacă aceste acţiuni nu au ajutat, contactează-ne la 777de pe numărul tău Orange, sau 022977777de pe orice alt număr.

Important:

  • Apelează-ne când eşti acasă pentru a verifica cu asistentul echipamentul deţinut;
  • Schimbă bateriile în telecomandă pe unele noi.

Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop