Înapoi

Ce fac dacă serviciul de televiziune nu lucrează cu modul CAM

Dacă ecranul televizorului luminează albastru și nu arată nici un canal TV sau afişează mesajul 'lipsă semnal', 'semnal demodulat', urmează paşii:

  1. Verifică dacă culoarea becușorului de pe modulul Cartela Orange Televiziune CI+ CAM CI+ luminează verde. Dacă becușorul luminează roşu, deconectează televizorul pentru câteva secunde, apoi reconectează-l şi vezi dacă modulul CI+ s-a reconectat, luminând verde.

  2. Verifică în setările televizorului ca DATA și ORA - să fie corecte.

  3. Verifică cablul coaxial să fie conectat, fixat bine la televizor.

    • Modulul CAM CI+ Orange nu arata televizorul lipsa semnal

  4. Asigură-te că becușorul de pe modulul CAM luminează verde şi parcurge paşii de alegere a sursei semnalului TV. Pentru aceasta, tastează pe telecomanda televizorului butonul destinat sursei. În dependenţă de modelul televizorului, butonul poate arăta astfel:

    • În lista deschisă pe televizor selectează sursa Cablu sau TV, DVB-C, Live TV etc. Dacă nu găseşti sursa de imagine cum e indicat mai sus, alege, una cîte una, toate sursele afişate pe ecranul televizorului (HDMI, AV, Cablu etc.) până când apare imaginea unui canal TV.

 

Dacă aceste acţiuni nu te ajută să rezolvi, contactează-ne la 777 de pe numărul mobil Orange, sau 022 977777 de pe orice alt număr de telefon. Apelează-ne când eşti acasă  pentru a verifica cu consultantul echipamentul deţinut.

Schimbă la timp bateriile vechi ale telecomenzii pe altele noi.

 

Vezi secţiunea orange ajutor internet și tv acasă unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.

 

Te-a ajutat acest raspuns?