Ce fac dacă sunt după hotare dar Roaming-ul nu funcţionează?


Dacă esti sigur că serviciul Roaming este activat, însă, când eşti peste hotare nu funcţionează:


  1. Deconectează şi reconectează telefonul mobil; Aşteaptă 1-2 minute. Telefonul va căuta o reţea (un operator) la care să se conecteze automat. Dacă nu îţi reuşeşte conectarea, vezi recomandarea de la punctul 2.
  2. Din meniul telefonului, mergi la
    • Setări >> Conexiuni >> Reţele Mobile >> Operatori de reţea >> selectare manuală şi alege manual, din lista afișată, un operator pentru Roaming.
  3. Schimbă cartela SIM într-un alt telefon şi verifică dacă se conectează la Roaming.
  4. Dacă paşii descrişi mai sus nu au ajutat, te rugăm, fiind conectat la internet, să ne scrii prin chat, între orele 9.00 - 18.00, de Luni – Sâmbătă. Pentru aceasta apasă butonul:

și alege >> Transfer Consultant. Vei fi rugat să răspunzi la câteva întrebări de identificare. Noi vom verifica cauza lipsei serviciului.


 

Vezi articolele:

Cum activez, dezactivez serviciul Roaming la PrePay?

Cum activez, dezactivez serviciul Roaming pe un număr cu abonament lunar? când eşti acasă sau deja peste hotare.


Vezi secţiunea Orange.md/Ajutor/Roaming unde găseşti răspuns la alte întrebări din acest domeniu.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop