Înapoi

Cum gestionezi concediile și deplasările 100% digital cu Orange Document

Orange Document Management (ODM) este o soluție digitală de gestionare a documentelor, care te ajută să elimini complet hârtia din procesele interne precum cererile de concediu sau foile de parcurs.
Accesibil de oriunde – inclusiv de pe telefon – printr-un simplu link web, fără aplicații instalate.

Fluxuri disponibile

Momentan sunt disponibile două fluxuri principale:

  1. Foi de parcurs - gestionare electronică a deplasărilor.
  2. Cereri de concediu - generare, aprobare și semnare digitală. Toate documentele sunt disponibile imediat în format PDF, inclusiv ordinul de concediu generat automat.

Detalii importante

  1. Fără aplicaţii sau echipament: ODM funcționează prin browser web pe orice dispozitiv cu acces la internet.
  2. Semnătură digitală: toți utilizatorii trebuie să aibă semnătură digitală activă (cea mobilă sau pe stick).
  3. Testare gratută: se oferă conturi demo gratuite timp de 3 luni.
  4. Număr de utilizatori: un abonament acoperă până la 250 de utilizatori.  Peste 250 → se adaugă câte un abonament nou pentru fiecare 250 de utilizatori.

Pentru a solicita o perioadă de testare gratuită:

  • contactează Reprezentantul Vânzări Orange
  • apelează 700 / 022977700 (Luni – Duminică, 08:00 – 20:00)

Pentru mai multe detalii accesează pagina dedicată Orange Document Management.

Te-a ajutat acest raspuns?
Alege canalul tău preferat
și Djingo îți răspunde.
Telegram
Close
Întreabă-l pe Djingo