01.11.2023

Orange lansează un nou serviciu de telefonie pentru afaceri – Mobile PBX

Orange Moldova completează portofoliul de inovații și anunță despre lansarea noului serviciu de telefonie inteligentă – Mobile PBX, care oferă afacerilor posibilitatea de a comunica mai eficient cu clienții.

Noul serviciu inovator vine cu un set de caracteristici și funcționalități concepute pentru a crește calitatea serviciilor prestate de afaceri și a transforma experiența mobilă în ceva mai rapid, mai sigur și mai interconectat decât oricând.

Ce primești împreună cu serviciul Mobile PBX de la Orange ?

Mobile PBX este o platformă mobilă avansată, creată pentru a satisface nevoile de conectivitate ale afacerilor într-o lume din ce în ce mai digitală. Cu Mobile PBX vei experimenta o mobilitate mai mare și libertatea de a face mai multe lucruri din mers.

Principalele caracteristici ale serviciului  Mobile PBX:

  1. Număr unic de intrare (multiline) – capacitatea de a primi în același moment de timp un anumit număr de apeluri telefonice care corespunde numărului de extensii externe procurat de Client.
  2. Statistica și înregistrarea apelurilor – oferă utilizatorului posibilitatea de a înregistra apelurile de intrare și de ieșire, inclusiv cele interne, pentru un volum nelimitat de minute și posibilitatea de stocare a apelurilor timp de o lună. Sistemul înregistrează diverse atribute ale apelului, cum ar fi numărul ,ora, durata, sursa și numărul destinatarului.
  3. Mesaj de salut – permite crearea mesajului de salut, care poate fi personalizat. De exemplu: denumirea companiei și ofertele curente.
  4. Funcțional Call Center – prin activarea cozilor de așteptare, apelurile sunt preluate și atribuite departamentului competent, în baza unui algoritm predefinit.
  5. Integrare CRM – capacitatea sistemului de a fi integrat cu o aplicație de tip CRM „Customer Realtionship Management” prin interfața API.
  6. Restricționarea apelurilor – permite respingerea automată, fără anunț prealabil, a apelurilor dinspre anumite numere.
  7. Muzică în așteptare personalizată – atunci când ești sunat, apelantul va asculta o melodie, pe care o poți selecta, în locul sunetului de apel.
  8. Supervizare – permite intervenția unei terțe persoane într-o convorbire în desfășurare, de pe propriul său terminal.

Pentru a afla mai multe despre Mobile PBX și cum te poate ajuta să optimizezi comunicarea și calitatea deservirii clienților, sună la 700 pentru o demonstrație personalizată.