IP PBX
pentru afacerea ta
Un mod mai inteligent de a gestiona telefoanele de la birou

Cu serviciul IP PBX beneficiezi de funcționalitățile disponibile prin centrale telefonice digitale. Acum, primeşti de la Orange instrumentul util pentru organizarea eficientă a vânzărilor şi deservirea clienţilor. Avem noi grija de cablări cu linii telefonice, echipamente necesare precum şi administrarea acestora

Beneficiile IP PBX
Număr unic cu multiline
  • Număr unic de intrare
  • Volum nelimitat de apeluri de intrare şi ieşire simultane
  • Preluarea apelurilor de pe mobil sau fix
  • Gestiunea inteligentă a apelurilor clienţilor
Gestiunea fluxului de apeluri
  • Distribuirea inteligentă a apelurilor între angajati
  • Setarea priorităţilor şi consecutivităţii distribuirii apelurilor
  • Posibilitatea de a configura “liste clienţi cu prioritate” sau “liste negre”
  • Telefonizarea oficiului şi a comunicării inteligente între angajaţi
Analiza business proceselor şi identificarea surselor noi de creştere
  • Înregistrarea apelurilor externe şi interne
  • Rapoarte analitice de eficienţă a angajaţilor
  • Statistici despre baza de clienţi şi parteneri
Functionalitățile soluţiei
  • Welcome message şi meniu vocal
  • Serviciu IVR
  • Call on Hold, Call Forwarding şi controlul fluxului de apeluri
  • Disponibilitatea 24/7/365
  • Funcţionalităţi de Call Center
  • Integrare CRM
Solicită activarea serviciului
Versiunea Desktop