Ce fac dacă modemul wireless nu se porneşte?

  Dacă modemul este conectat la priză dar indicatorii LED nu luminează, verifică:

  1. Dacă modemul este conectat de la buton. Butonul de conectare - se află pe panoul din spate al modemului wireless aşa cum este arătat în imaginea de mai jos:

  2. Dacă cablul de alimentare este conectat bine la priză, la modem - şi nu este defectat.

  3. Dacă modemul funcţionează în altă priză, şi invers, dacă în priza utilizată de modem - funcţionează alte dispozitive.

  4. După pornirea corectă a modemului, verifică dacă este aprins indicatorul LED, mai sus de inscripţia "Power". Pe panoul din faţă al modemului wireless, găseşti indicatorul LED, precum este arătat în imaginea de mai jos:

Pentru ajutor contactează Serviciul Suport Clienţi la numărul 777https://www.orange.md/images/ajutor/receptor_1561447353_1561469332.png de pe mobilul tău Orange, sau 022977777https://www.orange.md/images/ajutor/receptor_1561447353_1561469332.png de la orice alt număr.

Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop