De ce este necesar să reîncarc contul PrePay?

   Valabilitatea numărului PrePay este alcătuită din Perioada Activă şi Inactivă:

Perioada Activă:

Primeşti şi faci apeluri din creditul disponibil pe cont.

Lungimea perioadei depinde de suma în lei (MDL) cu care reîncarci contul.

Vezi Ghidul utilizatorului

Perioada Inactivă:

Primeşti apeluri, SMS. Creditul disponibil este îngheţat. Îl poţi utiliza imediat ce reîncarci contul sau utilizezi serviciul Sună încă o lună/2 luni" achitând costul serviciului din creditul îngheţat.

Poţi telefona numerele de urgenţă (ex:112).

Primirea apelurilor pe numărul tău în perioda Inactivă - utilizează resursele companiei. Întreţinerea tehnică, asigurarea funţionării serviciilor o primeşti gratuit în perioada dată, însă compania suportă investiţii băneşti pentru acest proces.

Este necesar să reîncarci contul pentru:

  • a prelungi valabilitatea numărului, şi
  • a trece cartela din Perioada Inactivă în Activă.

Înainte cu 7 zile de a trece în Perioada Inactivă, poţi prelungi Perioada Activă sau deja reveni la ea contra unei sume simbolice disponibile pe contul. Pentru aceasta utilizează serviciul Sună încă o lună / 2 luni.

Notă: la reîncărcarea contului, perioada activă/inactivă - nu se sumează cu perioada activă/inactivă existentă, însă este aleasă valoarea maximă dintre ele.

Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop