De ce este necesar să reîncarc contul PrePay?

Valabilitatea numărului PrePay este alcătuită din Perioada Activă şi Inactivă:

Perioada Activă:

  • Primeşti şi faci apeluri din creditul care îl ai pe cont. Lungimea perioadei depinde de suma în lei (MDL) cu care reîncarci contul. Vezi Ghidul utilizatorului.

Perioada Inactivă:

  • Primeşti apeluri, SMS. Creditul disponibil este îngheţat. Îl poţi utiliza imediat ce reîncarci contul sau utilizezi serviciul Sună încă o lună/2 luni" achitând costul serviciului din creditul îngheţat.
  • Poţi telefona numerele de urgenţă (ex:112).
  • Primirea apelurilor pe numărul tău în perioda Inactivă - utilizează resursele companiei. Întreţinerea tehnică, asigurarea funţionării serviciilor o primeşti gratuit în perioada dată, însă compania suportă investiţii băneşti pentru acest proces.

Perioada activa si pasiva la numarul PrePay, reincarcarea contului inghetarea blocarea creditului

Este necesar să reîncarci contul pentru:

  • a prelungi valabilitatea numărului, şi
  • a trece cartela din Perioada Inactivă în Activă.

Înainte cu 7 zile de a trece în Perioada Inactivă, poţi prelungi Perioada Activă sau deja reveni la ea contra unei sume simbolice disponibile pe contul. Pentru aceasta utilizează serviciul Sună încă o lună / 2 luni.


Notă: la reîncărcarea contului, perioada activă/inactivă - nu se sumează cu perioada activă/inactivă existentă, însă este aleasă valoarea maximă dintre ele.


Vezi secţiunea orange.md/ajutor/prepay unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile PrePay.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop