De ce este necesar să reîncarc contul PrePay?

Este necesar să reîncarci contul pentru:

  1. A prelungi timpul de valabilitate a numărului tău PrePay, şi
  2. A trece cartela din Perioada inactivă - în Perioada activă.

 

1.

Perioada Activă activă durează minim 7 zile sau câteva luni, în care:

Primeşti şi faci apeluri, utilizezi date mobile din banii de pe cont și opțiuni active. Lungimea perioadei active se setează în baza sumei cu care reîncarci contul. Dacă reîncarci contul des, cu sume diferite, se păstrează cea mai lungă perioadă dintre cele setate. Vezi detalii în Ghidul utilizatorului.

 

2.

Perioada Inactivă începe odată cu expirarea perioadei active și durează minim 1 lună sau câteva luni (3), în care:

Primeşti apeluri și SMS, fără să poți apela. În Perioada inactivă:

  1. Creditul de pe cont este îngheţat. Îl poţi utiliza imediat ce pui bani pe cont. Vezi pe cât timp se setează Perioada activă, în dependență de suma cu care reîncarci contul, în Ghidul utilizatorului.

  2. Dacă numărul PrePay trece în Perioada inactivă și mai ai credit în cont, poți activa, contra unui cost simbolic, serviciul Sună încă o lună, 2 luni. Astfel vei reactiva perioada activă a numărului pentru 1 lună sau 2 luni, fără să reîncarci contul.

  3. În perioada inactivă ai acces să apelezi gratuit numerele de urgenţă, ex: 112.

  4. Primirea apelurilor în perioda inactivă - utilizează resursele companiei. Întreţinerea tehnică, asigurarea funţionării serviciilor o primeşti gratuit în perioada dată, însă compania suportă investiţii băneşti pentru acest proces.

 

Suma reîncărcării contului PrePay. Perioada ACTIVĂ. Perioada INACTIVĂ.
1 - 25 lei 7 zile 1 lună
25 lei - 49 lei 1 lună 4 luni
50 lei - 199 lei 3 luni 4 luni
200 lei - 1000 lei 4 luni 8 luni

La expirarea perioadei inactive, primești 7 zile de rezervă pentru a reîncărca și salva anularea numărului PrePay.

 


Vezi secţiunea orange ajutor prepay unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile PrePay.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop