Conectează acum Fibră și Televiziune de la Orange și ai 50% reducere la serviciile fixe, până la 10 luni. Oferta este disponibilă în următoarele localități: Chişinău şi suburbii, Ialoveni, Bălţi, Cahul, Orhei şi Străşeni.

4G Acasă
Trafic inclus
30 GB
+ 10 GB lunar timp de 2 ani
FlyBox la
99 lei
170 lei cu
220 lei
4G Acasă
Trafic inclus
60 GB
+ 20 GB lunar timp de 2 ani
FlyBox la
1 leu
250 lei cu
300 lei
De 2 ori mai mult Internet pe mobil cu   

De 2 ori mai mult Internet se alocă, gratuit, pe liniile mobil voce, noi sau existente, din acelaşi cont cu serviciile fixe (cât acestea sunt active), cu unul din Abonamentele TOP, GO, Nelimitat, Tigru 150, 175, 180, 250, 400 şi Junior. Pe o linie voce se alocă doar un singur bonus De 2 ori mai mult Internet, chiar dacă numărul voce este de pe un cont care beneficiază de ambele oferte Family şi Love.

Conectează-te acum și primești


Pînă la 20 GB lunar gratuit timp de 2 ani

Reducere pe viaţă

Trafic nelimitat gratuit de la 00:00 până la 12:00

Pînă la 20 GB lunar gratuit timp de 2 ani

Trafic nelimitat gratuit de la 00:00 până la 12:00

Optează pentru Internet fără fir oriunde te-ai afla şi bucură-te de cea mai bună ofertă de la Orange
FlyBox 4G Huawei B525
  • Viteză de navigare pe Internet până la 300 Mbps
  • Până la 10 dispozitive conectate prin Wi-Fi
  • 4 porturi LAN disponibile

Toate opţiunile pot fi activate prin aplicația My Orange și pe my.orange.md

NOU! 100 GB trafic Internet plată unică 100 lei

Opțiunea „100 GB trafic Internet” este disponibilă în perioada 24.03.2021-31.07.2022 şi include 100 GB trafic lunar, timp de 12 luni, la prelungirea contractului pe minim 12 luni. Traficul din optiune poate fi consumat pe parcursul lunii pentru care a fost alocat, după epuizarea traficului inclus în Abonament. Opțiunea poate fi utilizată numai cu abonamentele 4G Acasă 250 lei şi 4G la Birou 250 lei. Preţul opţiunii se percepe o singură dată, la activarea opţiunii.

Internet 10 GB 30 lei

  • Conţine 10 GB de trafic Internet
  • Se activează la necesitate
  • Valabilitate – 30 de zile din data activării
  • Preţ – 30 lei

Dublu Trafic 4G 100 lei

  • Dublează traficul din abonament
  • Se activează la alegere: pentru o singură utilizare sau cu abonare
  • Poate fi activată din ziua curentă sau din ziua de facturare
  • Traficul din opţiune se păstrează nelimitat
  • Disponibil doar pentru abonamentele Internet Acum 4G

Upload rapid 50 lei lunar

  • Beneficiază de viteză de încărcare până la 50 Mbps în reţeaua 4G şi până la 5,4 Mbps în reţeaua 3G+, timp de o luna
  • Se activează doar cu abonare, din ziua curentă sau din ziua de facturare
  • Activarea opţiunii este posibilă în cazul în care nu ai datorii în cont şi dacă dispui de trafic la viteză înaltă
  • Opțiunea poate fi utilizată doar dacă dispui de trafic la viteză înaltă
  • La activarea opţiunii vei fi taxat integral, chiar dacă activarea opţiunii are loc în mijlocul perioadei de facturare.
Condiţiile Generale de utilizare Orange Internet Acum
Descarcă Ghidul de Utilizare Internet Acum

Abonamente retrase din oferta comercială

 

Abonament Trafic inclus in abonament Trafic gratuit după 1 an Trafic gratuit după 2 ani Trafic gratuit după 3 ani
4G Acasă 300 lei 50 GB +15 GB +30 GB +30 GB
+Upload Rapid option
4G Acasă 200 lei 30 GB +7.5 GB +15 GB +15 GB
+Upload Rapid option

Servicii administrative

Serviciu Tarif
Înlocuirea cartelei SIM gratuit
Deblocarea cartelei SIM (codul PUK) gratuit
Schimbarea numărului standard existent (maxim de 3 ori pe an) 50 lei
Schimbarea abonamentului la unul mai mare gratuit
Schimbarea abonamentului la unul mai mic gratuit
(în cazul în care nu au procurat dispozitiv la preţ promoţional)
Transfer la Internet Acum PrePay 25 lei
Suspendarea numărului pentru perioada până la 12 luni 50 lei
Schimb de titular gratuit
Factura electronică gratuit
Expediere detalii factură prin poștă 30 lei
Imprimare detalii factură 30 lei
  • Detaliile factură sunt eliberate abonaţilor în magazinele Orange sau sunt livrate la adresa indicată în baza unei cereri scrise.
  • La schimbarea abonamentului, traficul rămas se transferă şi se utilizează după regulă noului abonament. Schimbarea abonamentului se face din ziua de facturare.
  • La suspendarea temporară a numărului, traficul neutilizat din abonament (cu excepţia traficului de fidelitate, din opţiunea Dublu Trafic) se anulează.
Condiţiile ofertei
  1. Abonamentele Orange Fibra + TV Acasă şi Fibra sunt disponibile consumatorilor casnici, în limita ariei de acoperire a reţelei fixe Orange. Conectarea este gratuită, la semnarea contractului pe minim 24 luni.
  2. Reducerea de 50% la plata lunară se acordă la conectare la abonamentele Orange Fibră + TV Acasă în perioada 28.04.2022-31.07.2022 (reducerea nu se aplică la transfer de la alt abonament).
  3. Reducerea se aplică pentru primele 4, 8 sau 10 perioade de facturare (luni) consecutive, în funcţie de valoarea abonamentului. Dacă abonamentul este conectat la o dată care nu coincide cu data de facturare a clientului, reducerea pentru perioada de facturare curentă se acordă proporţional cu numărul de zile rămase din această perioadă. În cazul suspendării serviciului, reducerea nu se aplică pe perioada suspendării, şi nici perioada de aplicare a reducerii nu se prelungeşte cu perioada în care serviciul a fost suspendat.
  4. În perioada contractuală minimă, schimbarea abonamentului pe unul cu valoare mai mică nu se permite.
  5. Clienţii se conectează prin intermediul reţelei bazate pe 100% Fibră, dacă locaţia lor se află în aria de acoperire a acestei reţele. În celelalte cazuri, clienţii se conectează prin intermediul reţelei hibride Fibră-Cablu Coaxial. Orange informează Clientul când reţeaua bazată pe 100% Fibră devine disponibilă la locaţia acestuia. În acest caz, Clientul poate solicita modificarea conexiunii în 100% Fibră, în cadrul aceluiaşi tip de abonament. Orange poate sista operarea reţelei hibride Fibră-Cablu Coaxial la locaţia Clientului. În acest caz, Clientul poate solicita modificarea conexiunii în 100% Fibră sau rezolvi contractul pentru abonamentul respectiv, fără penalităţi.
  6. Vitezele de transfer al datelor (vitezele Internet) disponibile cu fiecare abonament variază în funcţie de reţeaua prin care se conectează Clientul. Vitezele indicate reprezintă vitezele maxime de transfer al datelor prin reţeaua bazată pe 100% Fibră, atunci când dispozitivul utilizat de Client este conectat prin cablu la puntul terminal al reţelei. Vitezele maxime de transfer al datelor prin reţeaua hibridă bazată pe Fibră-Cablu Coaxial sunt indicate în condiţiile speciale de utilizare a serviciilor respective. Vitezele de transfer al datelor disponibile în mod normal depind de un şir de factori externi care sunt în afara controlului Orange, inclusiv de performanţa echipamentului terminal şi/sau dispozitivului utilizat de Client.
  7. În funcţie de tipul abonamentului, Orange instalează în locaţia Clientului următorul echipament terminal pentru accesul la serviciul Internet:
    • Orange Fibra 1000 + TV Acasa sau Fibra 1000 - ONT Huawei HG8247W5;
    • Orange Fibra 300 sau 500 + TV Acasa, Fibra 500 - ONT Huawei HG8145V5.
  8. Pentru serviciul TV, Orange instalează în locaţia Clientului modul CI+ (dacă televizorul permite folosirea acestuia) sau decoder TV Box HD.
  9. Cu Orange TV Box 4K, Clientul beneficiază de acces la unele servicii interactive, cum ar fi Pauză/Reluare, precum și la serviciile Google Play.
  10. Decodorul Orange TV Box 4K se oferă, la cerere, clienţilor conectați la abonamentele Orange Fibră + TV Acasă sau Internet + TV Acasă, în locaţiune, cu 20 lei/lună, cu excepţia primelor 3 luni.
  11. Orange TV Box 4K poate fi solicitat atât pentru abonamentul TV primar, cât şi pentru abonamentele TV secundare cu plată, cu condiţia ca televizorul să aibă port HDMI.
  12. Pentru a permite accesul la serviciile interactive și la serviciile Google Play, Orange TV Box 4K are nevoie de conexiune activă la Internet. Orange TV Box 4K poate fi conectat la Internet prin cablu Ethernet sau prin tehnologia Wi-Fi, prin intermediul unui adaptor Wi-FI oferit în comodat, care se instalează la adresa clientului contra unui tarif de instalare unic de 200 lei.
  13. În funcţie de oferta de pe piaţă, negocierile cu furnizorii de canale, etc., Orange poate modifica lista și numărul posturilor TV din abonament.
  14. Clientul poate beneficia de cel mult 7 abonamente TV secundare în total.
  15. Numărul şi lista canalelor TV incluse în abonamentul secundar cu plată sunt cele incluse în abonamentul primar aferent.
  16. În cadrul prezentei oferte, consumatorii casnici conectaţi la Internet + TV Acasă, Internet Acasă, Fibră + TV Acasă, Fibră (abonamentele fixe eligibile) pot, la cerere, beneficia de reducere la plata lunară pentru abonamentele mobil voce deţinute (planuri tarifare mobile eligibile) pe acelaşi cont Orange, după cum urmează:
    • 50 lei - pentru abonamentele Orange TOP 170 şi 190
    • 100 lei - pentru abonamentul Orange TOP 270 (planuri tarifare mobile eligibile).
    • 110 lei - pentru abonamentul Orange Nelimitat 400 (Abonament retras)
  17. Reducerea se acordă atât timp cât sunt îndeplinite condiţiile pentru activarea ofertei.
  18. Clientul poate solicita activarea ofertei începând cu 28.04.2022 în orice moment, cât este valabilă oferta, cu condiţia că abonamentul mobil voce şi abonamentul fix să fie active (nesuspendate). Oferta nu poate fi activată pentru abonamentele mobil voce care au beneficiat sau beneficiază de reduceri la plata lunară, acordate în temeiul altor oferte Orange. În cazul în care Clientul deţine un abonament mobil voce cu un plan tarifar neeligibil, care beneficiază de o reducere similară la plata lunară, pe viaţă, acordată în temeiul unei alte oferte Orange, şi schimbă acel plan tarifar pe unul eligibil, atunci reducerea anterioară se substituie cu reducerea corespunzătoare planului tarifar eligibil activat, fără a afecta valabilitatea angajamentului privind respectarea perioadei contractuale minime, asumat în cadrul ofertei anterioare.
  19. Oferta se activează din următoarea dată de facturare a Clientului, pentru abonamentele mobil voce active, şi din data activării abonamentului, pentru abonamentele mobil voce noi.
  20. În cazul şi pe perioada suspendării abonamentului mobil voce ori a abonamentului fix, reducerea nu se acordă.
  21. Perioada contractuală minimă standard la conectarea abonamentelor mobil voce este de 12 luni. Totodată, în cazul activării ofertei, Clientul este obligat să respecte, pentru abonamentele mobil voce pentru care activează oferta, o perioadă contractuală minimă de 24 luni din data activării ofertei, dacă aceasta coincide cu data de facturare a Clientului, sau din următoarea dată de facturare. În cazul nerespectării perioadei contractuale minime din motive imputabile Clientului (de exemplu, rezoluţiunea contractului pentru abonament de către Client din motive neimputabile Orange Moldova, inclusiv prin portare, ori rezoluţiunea contractului pentru abonament de către Orange Moldova din motive imputabile Clientului), Orange Moldova are dreptul de a încasa de la Client o penalitate egală cu 50% din plata lunară de abonament (aplicabilă la data încălcării angajamentului respectiv) pentru întreaga perioadă contractuală minimă rămasă. În cazul suspendării abonamentului mobil voce, perioada suspendării nu se include în perioada contractuală minimă. În cazul în care Clientul are asumat şi/sau îşi asumă un alt angajament privind perioada minimă contractuală (de exemplu, în legătură cu procurarea unui dispozitiv la preţ promoţional şi/sau în rate), penalităţile datorate pentru nerespectarea angajamentelor asumate se cumulează.
  22. În cazul rezoluţiunii sau revocării contractului sau schimbului de titular pentru abonamentul fix, oferta îşi pierde valabilitatea ireversibil, fără a afecta valabilitatea angajamentului privind respectarea perioadei contractuale minime asumat pentru abonamentele mobil voce.
  23. În cazul schimbării abonamentului fix pe un alt abonament fix neeligibil, oferta activată pentru toate abonamentele mobil voce îşi pierde valabilitatea ireversibil, fără a afecta valabilitatea angajamentului privind respectarea perioadei contractuale minime asumat pentru aceste abonamente.
  24. În cazul schimbării planului tarifar activat la abonamentele mobil voce pe unul neeligibil, oferta activată pentru acel abonament îşi pierde valabilitatea ireversibil, fără a afecta valabilitatea angajamentului privind respectarea perioadei contractuale minime asumat pentru acest abonament.
  25. În cazul schimbului de titular la abonamentul mobil voce, oferta activată pentru acel abonament nu se transferă noului titular şi îşi pierde valabilitatea ireversibil, iar angajamentul privind respectarea perioadei contractuale minime rămase pentru acest abonament trece la noul titular.
  26. Oferta “40 lei reducere la Abonament GO 90 cu LOVE” poate fi solicitată de consumatorii casnici care întrunesc următoarele condiţii cumulative:
    • se conectează la un abonament mobil voce nou Orange GO 90 (plan tarifar/abonament mobil eligibil), inclusiv prin transfer de la serviciul Orange PrePay sau prin portare de la alt operator (nu şi prin schimb de abonament sau schimb de titular), în perioada 15.06.2022-31.07.2022 (în continuare – perioada promoţiei), cu semnarea contractului pe minim 24 luni;
    • deţin, la momentul conectării abonamentului Orange GO 90 menţionat mai sus, sau activează, în termen de 30 zile de la conectarea acestuia, pe acelaşi cont, un abonament Orange Internet+TV Acasă, Internet Acasă, Fibră+TV Acasă sau Fibră (plan tarifar/abonament fix eligibil), cu condiţia ca ultimul să fie activ (activat şi nesuspendat).
  27. Cu această ofertă clientul beneficiază de reducere de 40 lei la plata lunară pentru abonamentul Orange GO 90 menţionat mai sus, din data activării ofertei, cu condiţia respectării prevederilor stipulate mai jos. În cazul în care data activării ofertei nu coincide cu data de facturare a clientului, reducerea pentru perioada de facturare curentă se acordă proporţional numărului de zile rămase din această perioadă.
  28. În cazul (pe perioada) suspendării abonamentului fix, reducerea nu se aplică.
  29. În schimbul activării ofertei, clientul se angajează să respecte, pentru abonamentul Orange GO 90 menţionat mai sus, o perioadă contractuală minimă de 24 luni din data activării ofertei (dacă aceasta coincide cu data de facturare a clientului) sau din următoarea dată de facturare a clientului după activarea ofertei. În cazul nerespectării perioadei menționate din motive imputabile clientului (de ex. rezoluţiunea contractului pentru  abonamentul în cauză de client din motive neimputabile Orange Moldova, inclusiv prin portare, ori rezoluţiunea contractului pentru abonamentul în cauză de Orange Moldova din motive imputabile clientului), Orange Moldova are dreptul de a incasa de la client o penalitate egală cu 50% din plata lunară de abonament pentru întreaga perioadă contractuală minimă rămasă. În cazul în care clientul are asumat şi/sau îşi asumă un alt angajament privind perioada minimă contractuală (de exemplu, în legătură cu procurarea unui dispozitiv la preţ promoţional şi/sau în rate), penalităţile datorate pentru nerespectarea angajamentelor asumate se cumulează.
  30. În cazul suspendării abonamentului Orange GO 90, perioada suspendării nu se include în perioada contractuală minimă asumată pentru acest abonament.
  31. În cazul schimbării planului tarifar mobil sau fix pe unul neeligibil, precum şi în cazul rezoluţiunii contractului sau schimbului de titular pentru abonamentul fix, oferta îşi pierde valabilitatea ireversibil, fără a afecta valabilitatea angajamentului privind perioada contractuală minimă, asumat pentru abonamentul mobil. În cazul schimbării planului tarifar mobil pe unul neeligibil, clientul poate totuşi beneficia în continuare de reducere la plata de abonament în condiţiile ofertei aplicabile planului tarifar respectiv.
  32. În cazul schimbului de titular la abonamentul voce mobil, oferta se transferă noului titular numai dacă acesta deţine un plan tarifar fix eligibil. În caz contrar, oferta îşi pierde valabilitatea ireversibil. În ambele cazuri, angajamentul  pentru perioadă contractuală minimă rămasă trece la noul titular.
  33. Un abonament voce mobil care beneficiază de prezenta ofertă nu poate beneficia concomitent de alte oferte Orange care prevăd reduceri la plata de abonament pentru serviciile voce mobile.
  34. Oferta nu este valabilă dacă în perioada promoţiei a fost rezolvit un contract pentru un abonament mobil voce Orange cu clientul, inclusiv prin transfer la serviciul Orange PrePay sau portare în altă reţea.
Versiunea Desktop