Dacă întâmpini urmatoarele dificultati:
- Lipsă sunet
- Lipsă imagine
- Calitate slabă a imaginii sau sunetului
- Limba greșită de difuzare
Încearcă soluțiile simple de mai jos:
- Repornirea echipamentelor
- Deconectează televizorul și modemul/receptorul optic din priză timp de 2 minute
- Reconectează-le la priză și așteaptă pornirea completă
- Rescanarea canalelor TV. Este recomandată o nouă scanare a canalelor pentru a asigura recepția corectă. Găsește instrucţiunile de rescanare AICI .
Modulul CI+ (CAM) nu are setări proprii. Toate configurările se realizează direct din meniul televizorului, în funcție de marcă și model. Vezi instrucţunile AICI.
Dacă instrucţiunile nu te-au ajutat contactează Serviciul Suport Clienți. Sună atunci când ești acasă pentru a putea efectua setările împreună cu consultantul.
Vezi secţiunea orange ajutor internet și tv unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile de internet fix și televiziune sau acceseaza rubrica Fibra + TV.
