Înapoi

Ce fac dacă sunetul, imaginea sau limba canalului TV nu funcționează cu CI+

Dacă întâmpini urmatoarele dificultati:

  • Lipsă sunet
  • Lipsă imagine
  • Calitate slabă a imaginii sau sunetului
  • Limba greșită de difuzare

Încearcă soluțiile simple de mai jos:

  1. Repornirea echipamentelor
    • Deconectează televizorul și modemul/receptorul optic din priză timp de 2 minute
    • Reconectează-le la priză și așteaptă pornirea completă
  2. Rescanarea canalelor TV. Este recomandată o nouă scanare a canalelor pentru a asigura recepția corectă. Găsește instrucţiunile de rescanare AICI .

Modulul CI+ (CAM) nu are setări proprii. Toate configurările se realizează direct din meniul televizorului, în funcție de marcă și model. Vezi instrucţunile AICI.

Dacă instrucţiunile nu te-au ajutat contactează Serviciul Suport Clienți. Sună atunci când ești acasă pentru a putea efectua setările împreună cu consultantul.


Vezi secţiunea orange ajutor internet și tv unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile de internet fix și televiziune sau acceseaza rubrica Fibra + TV.

Te-a ajutat acest raspuns?
Alege canalul tău preferat
și Djingo îți răspunde.
Telegram
Close
Întreabă-l pe Djingo