Înapoi

Actualizarea, rescanarea canalelor TV difuzate prin TV BOX 4K

Dacă ai abonament Fibra și TV Acasă, urmează pașii de mai jos pentru a te asigura că totul este pregătit pentru scanarea canale.
Verifică toate cablurile, în special:

  • Cablul LAN (UTP)  trebuie să fie conectat corect atât la TV Box 4K, cât și la modemul de internet.

  • Asigură-te că TV Box-ul este alimentat și conectat corect la televizorul tău.

Cum accesez meniul pentru scanare canale

  1. Accesează meniul principal, apăsând pe telecomandă butonul Orange http://orange.md/images/ajutor/Butoane-telecomanda%202022/Orange%20(Home).png

  2. Mergi la secțiunea Setări.

  3. Selectează opțiunea Scanare canale TV.

  4. Apasă pe Continuare și așteaptă finalizarea procesului de scanare.

Finalizarea scanării

  • La finalul scanării, va apărea un mesaj care îți va indica numărul total de canale găsite (ex: 191 canale).

  • Chiar dacă scanarea găsește toate canalele din grila Orange, vei putea viziona doar canalele incluse în abonamentul tău lunar activ.

Dacă instrucţiunile nu te-au ajutat nu reseta TV Box-ul, dar contactează Serviciul Suport Clienți pentru asistență suplimentară. Sună atunci când ești acasă pentru a putea efectua verificări împreună cu consultantul.


Vezi secţiunea orange ajutor internet și tv unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile de internet fix și televiziune sau acceseaza rubrica Fibra + TV.

Te-a ajutat acest raspuns?
Alege canalul tău preferat
și Djingo îți răspunde.
Telegram
Close
Întreabă-l pe Djingo