Dacă ai abonament Fibra și TV Acasă, urmează pașii de mai jos pentru a te asigura că totul este pregătit pentru scanarea canale.
Verifică toate cablurile, în special:
-
Cablul LAN (UTP) trebuie să fie conectat corect atât la TV Box 4K, cât și la modemul de internet.
-
Asigură-te că TV Box-ul este alimentat și conectat corect la televizorul tău.
Cum accesez meniul pentru scanare canale
-
Accesează meniul principal, apăsând pe telecomandă butonul Orange

-
Mergi la secțiunea Setări.
-
Selectează opțiunea Scanare canale TV.
-
Apasă pe Continuare și așteaptă finalizarea procesului de scanare.
Finalizarea scanării
-
La finalul scanării, va apărea un mesaj care îți va indica numărul total de canale găsite (ex: 191 canale).
-
Chiar dacă scanarea găsește toate canalele din grila Orange, vei putea viziona doar canalele incluse în abonamentul tău lunar activ.
Dacă instrucţiunile nu te-au ajutat nu reseta TV Box-ul, dar contactează Serviciul Suport Clienți pentru asistență suplimentară. Sună atunci când ești acasă pentru a putea efectua verificări împreună cu consultantul.
Vezi secţiunea orange ajutor internet și tv unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile de internet fix și televiziune sau acceseaza rubrica Fibra + TV.
