Dacă deții un abonament Fibra și TV Interactiv, la accesarea funcțiilor interactive vei vedea un buton dedicat pentru selectarea limbii.
Vezi imaginea pentru referință.

Dacă meniul de mai sus NU apare înseamnă că ai un abonament Fibra și TV Acasă. În acest caz, urmează pașii de mai jos pentru a modifica limba canalelor sau a meniului TV Box 4K.
Schimbarea limbii de transmisie pentru un singur canal TV
-
Selectează canalul dorit.
-
Apasă butonul
de pe telecomandă. -
Selectează submeniul Audio.
-
Alege limba dorită din lista afișată.
Această opțiune este disponibilă doar pentru canalele care oferă mai multe limbi de difuzare.
Cum modifici limba subtitrărilor pentru un canal
-
Apasă butonul
de pe telecomandă. -
Selectează opțiunea Subtitrări.
-
Alege limba subtitrării dorite.
Setarea limbii de transmisie pentru toate canalele TV
-
Apasă butonul Orange
de pe telecomandă. -
Accesează meniul Setări.
-
Selectează secțiunea Limbă.
-
La opțiunea Prima limbă audio, alege coloana sonoră implicită pentru toate canalele.
-
La A doua limbă audio, selectează limba secundară ce va fi folosită pentru canalele care nu oferă coloana sonoră aleasă la pasul 4.
-
Pentru modificarea limbii subtitrărilor, mergi la:
Butonul Orange
> Setări > Limbă > Limba subtitrărilor
Dacă un canal are disponibilă o singură coloană sonoră (ex: Moldova 1), acesta va difuza doar în limba respectivă, indiferent de selecțiile făcute.
Setarea limbii meniului decodorului (TV Box)
-
Apasă butonul Orange
de pe telecomandă. -
Accesează secțiunea Setări.
-
Selectează Limbă.
-
Alege opțiunea Meniu și selectează limba dorită.
Limba selectată aici va afecta doar meniul decodorului, nu și limba canalelor TV.
Dacă instrucţiunile nu te-au ajutat contactează Serviciul Suport Clienți. Sună atunci când ești acasă pentru a putea efectua verificări împreună cu consultantul.
Vezi secţiunea orange ajutor internet și tv unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile de internet fix și televiziune sau acceseaza rubrica Fibra + TV.
