Dacă întâmpini urmatoarele dificultati:
- Nu luminează becul de pe TV BOX 4K
- Lipsesc toate canalele TV (lipsă semnal)
- Lipseşte o parte din canale
- Calitate scazută imagine/sunet
- TV BOX-ul se restarteaza de la sine
Încearcă soluțiile simple de mai jos:
- Asigură-te că serviciile sunt achitate. După efectuarea plății, așteaptă 15 minute, apoi verifică funcționalitatea serviciilor.
- Asigură-te că toate cablurile sunt integre (nu sunt rupte) și sunt fixate bine.
- Verifică dacă echipamentele Orange și televizorul tău sunt conectate la priză și sunt pornite:
- Dacă la modem sau TV Box 4K niciun LED nu luminează, apasă butonul [On/Off] din spatele echipamentului.
- Dacă LED-urile au rămas deconectate, încearcă repetat în altă priză.
- Verifică indicatorii care luminează pe receptorul optic și modem:
- Dacă măcar un LED luminează în culoarea roșie, ia legătura cu Serviciul Suport Clienți
- Dacă toate LED-urile sunt verzi, urmează instrucțiunile de la punctul 5
- Restartează echipamentele, urmând pașii:
- Deconectează de la priză echipamentele Orange și televizorul tău pentru 1 minut.
- Conectează la priză doar modemul.
- Verifică dacă a apărut accesul la Internet prin Wi-Fi/cablu LAN, după care conectează în priză TV Box-ul/televizorul
- Alege sursa corectă a semnalului, tastând pe unul dintre butoanele de pe telecomanda televizorului:

- Dacă nu găsești unul sau mai multe canale TV, verifică dacă acestea sunt incluse în grila corespunzătoare abonamentului tău pe orange.md/GrilaTV.
Dacă instrucţiunile nu te-au ajutat contactează Serviciul Suport Clienți. Sună atunci când ești acasă pentru a putea efectua verificări împreună cu consultantul.
Vezi secţiunea orange ajutor internet și tv unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile de internet fix și televiziune sau acceseaza rubrica Fibra + TV.
