Dacă nu apar niciunul sau doar o parte dintre canalele TV pe ecranul televizorului tău, urmează pașii de mai jos pentru a verifica și remedia situația.
Verifică conexiunile cablurilor la TV BOX
Asigură-te că toate cablurile sunt bine conectate:
- Cablul coaxial (1) – trebuie să fie bine fixat între TV BOX și splitter sau receptorul optic.
- Cablul HDMI (2) sau AV SCART (3) – unul dintre aceste cabluri trebuie să fie conectat ferm între TV BOX și televizor.
- Alimentarea electrică (4) – trebuie să fie conectată la TV BOX și la priză.

Verifică dacă TV BOX-ul este pornit
- Pe ecranul decodorului trebuie să apară numărul canalului activ.
- Dacă vezi un bec roșu, apasă butonul
de pe telecomanda Orange. Becul se va face verde, iar pe ecran va apărea canalul.

Selectează sursa corectă de semnal pe televizor
Apasă butonul SOURCE sau INPUT de pe telecomanda televizorului. În funcție de model, acest buton poate avea denumiri precum Source, Input, AV, HDMI etc.

! Dacă nu știi tipul conexiunii, selectează rând pe rând fiecare sursă afișată până când apare imaginea TV.
În cazul în care după aceste verificări canalele nu reapar este posibil ca TV BOX-ul să aibă nevoie de o scanare manuală a canalelor.
Aceşti paşi îi găseşti descrişi în articolul Actualizarea grilei de canale pe TV BOX.
Dacă nu îţi reuşeşte, contactează Serviciul Suport Clienți. Sună atunci când ești acasă pentru a putea efectua verificările împreună cu consultantul.
Vezi secţiunea orange ajutor internet și tv unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile de internet fix și televiziune sau acceseaza rubrica Fibra + TV.
