Înapoi

Ce documente prezint la repararea dispozitivului pe garanţie

Pentru a transmite un dispozitiv în reparație pe garanție la unul din magazinele Orange, ai nevoie:

  1. să te asiguri că certificatul de garanţie este încă valabil. Nu este necesar să prezinţi certificatul imprimat.
  2. un act de identitate (buletin, pașaport moldovenesc sau permis de conducere MD)
  3. încărcătorul original

Serviciul este valabil doar pentru produse achiziționate de la Orange și aflate în perioada de garanție.

Cum verific valabilitatea certificatului de garanţie?

Verifică garanția pe service.orange.md.

  • Selectează opțiunea Verifică perioada de Garanție după număr IMEI.
  • Codul IMEI îl poţi găsi pe cutia dispozitivului sau în anexa semnată la procurarea acestuia. Pentru telefon poţi afla codul IMEI formând *#06#.
  • Introdu codul și acceptă termenii.

Poate preda altcineva dispozitivul în locul meu?

Da, o persoană terță poate preda dispozitivul în reparație, în numele tău.

Ce fac dacă certificatul de garanţie este expirat?

Dacă garanţia pentru dispozitiv a expirat, îţi recomandăm să te adresezi într-un centru autorizat de reparaţii.


Vezi secţiunea orange  ajutor  abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile cu abonament lunar.

Te-a ajutat acest raspuns?
Alege canalul tău preferat
și Djingo îți răspunde.
Telegram
Close
Întreabă-l pe Djingo