Vino să faci parte din echipa Suport Clienţi!

În fiecare zi, mii de oameni din diferite regiuni ale țării ne apelează ca să-i ajutăm să înțeleagă mai bine serviciile și produsele noastre. Ei știu că pot suna 24/24 și că cineva este mereu gata să le ofere suport.

Fiecare client mulțumit înseamnă încredere în ceea ce facem și un pas înainte în creșterea calității serviciilor noastre.

Ce beneficii vei primi?
  • Salariu oficial și bonus de performanță
  • Smartphone de serviciu
  • Număr gratuit cu minute și trafic Internet inclus
  • Tichete de masă
  • Asigurare medicală suplimentară
  • Reduceri la sălile de sport
  • Acces gratuit la cursuri online și traininguri în diverse domenii
  • Birou modern, cu spații de relaxare, bucătărie, ore de yoga la serviciu și cafea
Ce vei face?

Fiind Specialist Suport Clienți vei avea grijă de clienții Orange.

  • Vei recepționa apeluri telefonice de la clienții Orange
  • Vei acorda clienţilor noștri toată atenţia şi profesionalismul tău
  • Vei ajuta clienții să aleagă serviciile și produsele Orange ce li se potrivesc
De ce abilități ai nevoie?
  • Să cunoști bine limba română și rusă
  • Să ai abilități bune de comunicare și negociere
Beneficii de a lucra la Orange

Banii tăi

  • Bonus de performanţă
  • Tichete de masă
  • Credite pe termen scurt fără dobândă
  • Credit ipotecar
  • Bonus pentru recomandarea unui angajat
  • Bonus pentru conectarea unui client la Orange
  • Dispozitive la preţ special + reducere
  • Servicii Orange la preţ preferenţial pentru angajaţi

Suport pentru activitatea ta

  • Trening-uri de dezvoltare
  • Telefon mobil de serviciu
  • Pachet gratuit de comunicare
  • Transport de serviciu

Familia şi timpul liber

  • Suport financiar pentru evenimente din familie
  • Suport lunar pentru grădiniţă şi şcoală
  • + 2 zile de concediu la fiecare 5 ani
  • Lucru la domiciliu

Sănătatea ta

  • Asigurare medicală privată
  • Compensarea cheltuielilor pentru activităţi sportive
  • Masaj la birou
  • Yoga la birou
  • Compensarea participării la maratoane
  • Livrări de fructe proaspete
  • Comunităţi sportive
Experiența pe care o vei dobândi în Serviciul Suport Clienți la Orange este un pas important în cariera ta. Experiența de ascultare a vocii clienților noștri și gândirea orientată spre găsirea soluțiilor te va ajuta să crești profesional, dar și personal.

Echipa Suport Clienți activează 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână. Fiecare coleg are propriul orar, pe care îl cunoaşte din timp. Ziua ta de muncă poate începe, cel mai devreme, la ora 6:00. Programul tău se poate sfârși, cel mai târziu, la ora 2:00. Pe parcursul unei luni poți avea 1-2 ture de noapte, de la 23:00 pâna la 6:00. Pentru anumite ture târzii sau matinale vei primi compensaţie pentru transport.
După ce treci de interviul de angajare, vei participa la un training de iniţiere obligatoriu, cu durata de o lună, ce se desfășoară de la ora 9.00 la 18.00.

Dacă ești gata să-ți începi cariera în cea mai mare companie de telecomunicații din Moldova, completează Formularul de aplicare. Noi vom reveni cu un apel.

Versiunea Desktop