În fiecare zi, mii de oameni din diferite regiuni ale țării ne apelează ca să-i ajutăm să înțeleagă mai bine serviciile și produsele noastre. Ei știu că pot suna 24/24 și că cineva este mereu gata să le ofere suport.
Fiecare client mulțumit înseamnă încredere în ceea ce facem și un pas înainte în creșterea calității serviciilor noastre.
- Salariu oficial și bonus de performanță
- Smartphone de serviciu
- Număr gratuit cu minute și trafic Internet inclus
- Tichete de masă
- Asigurare medicală suplimentară
- Reduceri la sălile de sport
- Acces gratuit la cursuri online și traininguri în diverse domenii
- Birou modern, cu spații de relaxare, bucătărie, ore de yoga la serviciu și cafea
Fiind Specialist Suport Clienți vei avea grijă de clienții Orange.
- Vei recepționa apeluri telefonice de la clienții Orange
- Vei acorda clienţilor noștri toată atenţia şi profesionalismul tău
- Vei ajuta clienții să aleagă serviciile și produsele Orange ce li se potrivesc
- Să cunoști bine limba română și rusă
- Să ai abilități bune de comunicare și negociere
Banii tăi
- Bonus de performanţă
- Tichete de masă
- Credite pe termen scurt fără dobândă
- Credit ipotecar
- Bonus pentru recomandarea unui angajat
- Bonus pentru conectarea unui client la Orange
- Dispozitive la preţ special + reducere
- Servicii Orange la preţ preferenţial pentru angajaţi
Suport pentru activitatea ta
- Trening-uri de dezvoltare
- Telefon mobil de serviciu
- Pachet gratuit de comunicare
- Transport de serviciu
Familia şi timpul liber
- Suport financiar pentru evenimente din familie
- Suport lunar pentru grădiniţă şi şcoală
- + 2 zile de concediu la fiecare 5 ani
- Lucru la domiciliu
Sănătatea ta
- Asigurare medicală privată
- Compensarea cheltuielilor pentru activităţi sportive
- Masaj la birou
- Yoga la birou
- Compensarea participării la maratoane
- Livrări de fructe proaspete
- Comunităţi sportive
Echipa Suport Clienți activează 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână. Fiecare coleg are propriul orar, pe care îl cunoaşte din timp. Ziua ta de muncă poate începe, cel mai devreme, la ora 6:00. Programul tău se poate sfârși, cel mai târziu, la ora 2:00. Pe parcursul unei luni poți avea 1-2 ture de noapte, de la 23:00 pâna la 6:00. Pentru anumite ture târzii sau matinale vei primi compensaţie pentru transport.
După ce treci de interviul de angajare, vei participa la un training de iniţiere obligatoriu, cu durata de o lună, ce se desfășoară de la ora 9.00 la 18.00.
Dacă ești gata să-ți începi cariera în cea mai mare companie de telecomunicații din Moldova, completează Formularul de aplicare. Noi vom reveni cu un apel.