Dacă am pierdut telefonul cu cartela SIM

Îţi recomandăm să suspendezi numărul de telefon, pentru a nu permite persoanelor străine să consume minutele sau banii din cont.

Ca titular al abonamentului,  poţi solicita suspendarea numărului prin apel la Serviciul Suport Clienți 777 sau +373 22 977 777 (dacă numărul este personal) sau 700 / +373 22 977 700 (dacă numărul este unul corporativ ). De asemenea, ne poţi contacta prin prin Orange Chat sau prin e-mail la orange@orange.md/corporate@orange.md. Ţi se vor solicita câteva date de identificare, după care numărul va fi suspendat.

După suspendare, de pe numărul de telefon nu vor mai putea fi efectuate apeluri sau transmise mesaje. Acesta întrerupere temporară a serviciilor nu implica rezilierea contractului de Abonament şi nu stopează emiterea facturii lunare.

Poţi restabili gratuit cartela SIM, pentru a beneficia în continuare de serviciile Orange.

Ţi-a fost de ajutor? Nu 105 |
 55594
 Copie link-ul
Versiunea Desktop