
Dacă sunetul funcționează, dar imaginea lipsește, se distorsionează sau dispare din când în când, urmează pașii de mai jos pentru a identifica și remedia situaţia.
Conexiune SCART:
- Dacă decodorul TV BOX este conectat la televizor prin cablul SCART, verifică conexiunea la ambele capete să fie corectă, conform culorilor, şi bine fixate.
- Butonul de pe cablul scart să fie în poziţia OUT.

Conexiune HDMI:
Dacă TV BOX este conectat la televizor prin cablul HDMI, verifică dacă ambele capete sunt fixate bine la televizor și TV BOX.

Dacă imaginea este distorsionată, pătrăţeşte:
Verifică cablul coaxial să fie fixat bine la: Televizor → TV BOX (1) → la Splitter (2, 3) → la receptorul optic:


Dacă lipseşte şi sunetul şi imaginea TV, vezi articolul: Ce fac dacă serviciul de televiziune nu lucrează cu TV Box HD
Dacă nu îţi reuşeşte, contactează Serviciul Suport Clienți. Sună atunci când ești acasă pentru a putea efectua verificările împreună cu consultantul.
Vezi secţiunea orange ajutor internet și tv unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile de internet fix și televiziune sau acceseaza rubrica Fibra + TV.
