Înapoi

Imaginea TV lipseşte, dispare periodic sau pătrăţeşte, cu TV BOX

Dacă sunetul funcționează, dar imaginea lipsește, se distorsionează sau dispare din când în când, urmează pașii de mai jos pentru a identifica și remedia situaţia.

Conexiune SCART:

  1. Dacă decodorul TV BOX este conectat la televizor prin cablul SCART, verifică conexiunea la ambele capete să fie corectă, conform culorilor, şi bine fixate.
  2. Butonul de pe cablul scart să fie în poziţia OUT.
    Lipsește imaginea TV Orange. Cablu SCART.

Conexiune HDMI:

Dacă TV BOX este conectat la televizor prin cablul HDMI, verifică dacă ambele capete sunt fixate bine la televizor și TV BOX.
Lipsește imaginea televizată Orange. Conexiune SCART cu decodorul TV BOX.

Dacă imaginea este distorsionată, pătrăţeşte:

Verifică cablul coaxial să fie fixat bine la: Televizor →  TV BOX (1) → la Splitter (2, 3) → la receptorul optic:

 

Dacă lipseşte şi sunetul şi imaginea TV, vezi articolul: Ce fac dacă serviciul de televiziune nu lucrează cu TV Box HD

Dacă nu îţi reuşeşte, contactează Serviciul Suport Clienți. Sună atunci când ești acasă pentru a putea efectua verificările împreună cu consultantul.


Vezi secţiunea orange ajutor internet și tv unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile de internet fix și televiziune sau acceseaza rubrica Fibra + TV.

Te-a ajutat acest raspuns?
Alege canalul tău preferat
și Djingo îți răspunde.
Telegram
Close
Întreabă-l pe Djingo