Serviciul Sună încă o lună, 2 luni.
- Numărul PrePay a trecut in perioada inactivă?
- Creditul este îngheţat şi trebuie să reîncarci contul pentru a telefona din nou?
Activează opțiunea Sună încă o lună, sau 2 luni pentru a continua să apelezi, fără să reîncarci contul.
Această opțiune prelungește valabilitatea banilor înghețați pe cont. Costul serviciului îl achiţi din suma care o ai pe cont.
Serviciul poate fi activat când numărul este în perioada inactivă, sau, mai devreme - începând cu ultimele 7 zile a perioadei active.
Sună Incă 1 lună (10 MDL) prelungeşte valabilitatea numărului cu 2 luni: |
1 lună telefonezi şi primeşti apeluri + 1 lună doar primeşti apeluri |
Sună Incă 2 luni (15 MDL) prelungeşte valabilitatea numărului cu 4 luni: |
2 luni telefonezi şi primeşti apeluri + 2 luni doar primeşti apeluri |
Pentru a activa serviciul Sună încă 1 lună, 2 luni:
- Formează codul *100*3# de pe numărul PrePay, sau
- Intră pe pagina https://my.orange.md.
La activarea serviciului, perioada activă si inactivă a numărului PrePay nu se sumează cu cele setate anterior, ci se alege maximă dintre ele.
Vezi secţiunea orange.md_ajutor_prepay unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile PrePay.