Ce oferă Certificatul de Garanţie?

  Certificatul de garanţie - se oferă în ziua procurării dispozitivului. Garanția confirmă faptul că produsul nu are defecte de fabrică.

În baza lui, din partea Vânzătorului sau a Producatorului  – ai la dispozitie serviciul de reparaţie gratuită pentru perioada indicată în certificat.

Astfel, dacă produsul cumpărat are o defecţiune în perioada de garanţie, este nevoie sa îl aduci la cel mai apropiat magazin Orange. Produsul va fi trimis la centrul de reparaţie şi vei fi informat când acesta este reparat.

Garanţia nu este valabilă în cazul utilizării incorecte a dispozitivului, de exemplu:

  • tensiune de alimentare greşită
  • lovituri
  • utilizarea unor accesorii în afara specificaţiilor tehnice
  • utilizarea dispozitivului în condiţii de substanţe chimice, fum, praf, umeditate etc

Aceste acţiuni sânt verificate de către inginerul care se ocupă de repararea dispozitivului.

Vezi informaţia completă cu Condiţiile de Garanţie aici.

Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop