Ce fac dacă modemul este conectat, dar paginile nu se deschid?

Dacă modemul este conectat la dispozitivul tău mobil dar nu ai acces la internet, atunci:

  1. Verifică dacă pe interfaţa modemului sunt pornite datele mobile;
  2. Verifică dacă ora&data, pe dispozitivul tău, este setată corect;
  3. Reporneşte modemul şi încearcă din nou să deschizi o pagină (de ex: www.youtube.com);
  4. Reporneşte dispozitivul tău şi verifică dacă are acces la internet;
  5. Testează accesul la internet cu un alt browser (Google Chrome, Mozilla Firefox sau Internet Explorer);
  6. Deconectează antivirusul, dacă ai unul instalat, şi, verifică dacă este acces la internet. Antivirusul ar putea bloca, din anumite cauze, accesul la internet;
  7. Verifică dacă, cu un alt dispozitiv - situaţia se repetă. Astfel, vei înţelege dacă dificultatea este legată de dispozitivul tău;

Pentru ajutor, te rugăm să apelezi Serviciul Clienţi de pe un număr Orange - 777, sau 022 977777 de pe oricare altul.

Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop