Ce fac dacă modemul este conectat, dar paginile nu se deschid?

  Dacă modemul este conectat la dispozitivul tău mobil dar nu ai acces la internet, atunci:

  1. verifică dacă pe interfaţa modemului sunt pornite datele mobile
  2. verifică dacă ora&data la dispozitivul tău este setată corect
  3. reporneşte modemul şi încearcă din nou să deschizi o pagină (de exemplu www.youtube.com)
  4. reporneşte dispozitivul tău şi verifică dacă are acces la internet
  5. testează accesul la internet cu un alt browser (Google Chrome, Mozilla Firefox sau Internet Explorer)
  6. deconectează antivirusul, dacă ai unul instalat, şi, verifică dacă este acces la internet. Antivirusul ar putea bloca, din anumite cauze, accesul la internet.
  7. verifică dacă, cu un alt dispozitiv - situaţia se repetă? Astfel, vei înţelege dacă dificultatea este legată de dispozitivul tău.

  Pentru ajutor, contactează Serviciul Suport Clienţi la 777.

Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop