Ce fac dacă modemul este conectat, dar paginile nu se deschid?

Dacă modemul este conectat la dispozitivul tău mobil dar nu ai acces la internet, atunci:

  1. Verifică dacă pe interfaţa modemului sunt pornite datele mobile
  2. Verifică dacă ora&data, pe dispozitivul tău, este setată corect. Dacă corectezi ora/data, restartează browswer-ul internet.
  3. Reporneşte modemul şi încearcă din nou să deschizi o pagină (de ex: www.youtube.com).
  4. Reporneşte dispozitivul tău şi verifică dacă are acces la internet.
  5. Testează accesul la internet cu un alt browser .
  6. Deconectează antivirusul, dacă ai instalat unul, şi, verifică dacă este acces la internet. Antivirusul ar putea bloca, din anumite cauze, accesul la internet.
  7. Verifică dacă, cu un alt dispozitiv, situaţia se repetă. Astfel, vei înţelege dacă dificultatea este legată de dispozitivul tău sau cauza este în altceva.

Pentru ajutor, te rugăm să apelezi Serviciul Clienţi de pe un număr Orange - 777, sau 022 977777 de pe oricare altul.


Vezi secţiunea orange.md/ajutor/Internet-acum unde găseşti răspuns la alte întrebări din acest domeniu.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop
Întregul univers
My Orange în mâna ta
Administrează-ți numerele
mobile online, rapid și intuitiv
Descarcă aplicația