Serviciile Mesagerie vocală, Cine a sunat, Notificare Prezenţă la PrePay.

Activarea, dezactivarea serviciilor de mesagerie vocală o poți face accesând pagina https://my.orange.md sau: 

  • pentru numărul PrePay o realizezi formând codul scurt *777*5#
  • pentru numărul cu abonament lunar - *100*3#


  1.  Serviciul Mesageria vocală: îţi oferă posibilitatea să primeşti şi să asculţi mesajele vocale, lăsate după semnal, de către persoanele care îţi telefonează când nu eşti disponibil.

Dacă dorești să înregistrezi mesajul tău vocal, personal, pentru cei care îți telefonează, apelează numărul scurt 555, apoi tastează >> 2 >> 1.

Mesageria vocală poate înregistra 10 mesaje noi. Lungimea fiecărui mesaj vocal este de maxim 1 min. Termenul de păstrare a mesajelor noi este de 7 zile, iar a celor deja ascultate/salvate este de 4 zile.

Pentru a asculta mesajele vocale, primite de la persoanele care v-au apelat, se formează numărul scurt 555.


  2.  Serviciul Cine a sunat: te ajută să afli cine te-a apelat când telefonul era închis ori în afara ariei de acoperire. La reconectare primeşti notificări SMS pentru fiecare număr care te-a apelat între timp. SMS-ul conţine informaţii despre ora şi data ultimului apel, cât şi numărul de apeluri efectuate de către el spre numărul tău în ultimele 12 ore. La activarea serviciului „Cine a sunat” - se dezactivează automat Mesageria Vocală.


  3.  Serviciul Notificare Prezenţă: dacă apelezi o persoană indisponibilă, care are serviciul “Notificare Prezenţă” activat, atunci când această persoana este disponibilă – vei primi o notificare SMS despre posibilitatea de a o reapela. Mesajul îl primeşti doar atunci când persoana apelată devine disponibilă în următoarele 24 ore de la ultimul tău apel.Vezi secţiunea orange.md/ajutor/prepay unde găseşti răspuns la alte întrebări din acest domeniu.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop