Poți solicita descifrarea apelurilor efectuate de pe un număr PrePay doar dacă acesta este înregistrat pe numele tău. 
Procedura de înregistrare se face gratuit. Este necesar să te apropii într-un magazin Orange, având cu sine:
- actul de identitate (buletin de identitate, paşaport moldovenesc sau permis de conducere MD), și
- cartela SIM care dovedește că numărul PrePay îţi aparţine
Condiții pentru a primi descifrarea apelurilor
- Numărul PrePay trebuie să fie înregistrat pe numele tău.
- Ai nevoie de un act de identitate si cartela SIM asociată numărului.
- Perioada maximă disponibilă de solicitare descifrare apeluri: ultimele 93 de zile (3 luni), începând cu ziua de când ai înregistrat numărul pe numele tău.
- Poți solicita descifrarea doar pentru apelurile efectuate, nu și pentru cele primite.
Modalităţile de obţinere a descifrării apelurilor
- Pe e-mail - vizitează un magazin Orange cu buletinul și depune o cerere.
- Primirea informaţiei la adresa de e-mail este gratuită
- O primești în decurs de 3 zile lucrătoare de la depunerea cererii
- Factura detaliată se expediază într-un fişier protejat (arhivat) cu parolă (care o alegi tu).
* Dacă uiți parola, este necesar să revii cu o cerere nouă pentru reexpediere.
- Pe hârtie - vizitează un magazin Orange și solicită tipărirea.
- Detaliile unui număr de telefon, pentru 1 lună, costă 30 lei.
- Datele se eliberează în decurs de maxim 15 zile lucrătoare.
Informaţia despre apeluri este confidenţială. De aceea o poţi recepţiona personal, la prezentarea unui document de identitate valabil: buletin de identitate, paşaport străin moldovenesc sau permis de conducere.
Vezi Instrucțiuni pentru extragerea şi vizualizarea facturii primite prin e-mail.
Vezi secţiunea orange ajutor prepay unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile disponibile cu abonament lunar sau pagina dedicată Gestionării contului.
