Compania Orange oferă servicii de reparații pentru toate produsele achiziționate din rețeaua noastră: telefoane, laptopuri, tablete, modeme, obiecte inteligente, televizoare.
Important: Serviciile de reparații se aplică produselor aflate în perioada de garanție achiziționate din:
- Magazinele directe sau partenere Orange
- Magazinul online
- Magazinul pe roți (mobil)
Cum verific dacă certificatul de garanție este încă valabil
Pentru verificarea perioadei de garanție, urmează acești pași simpli:
- Accesează service.orange.md.
- Selectează opțiunea Verifică perioada de Garanție după număr IMEI.
- Codul IMEI îl poţi găsi pe cutia dispozitivului sau în anexa semnată la procurarea acestuia. Pentru telefon poţi afla codul IMEI formând *#06#.
- Introdu codul și urmează instrucțiunile.
Dacă nu reușești să parcurgi pașii descriși mai sus, telefonează Serviciul Suport Clienți pentru a cere detalii despre garanție.
Dispozitivele aflate în perioada de garanţie sunt primite pentru reparaţie în orice magazin direct sau partener Orange.
Dacă garanţia pentru dispozitiv a expirat, îţi recomandăm să te adresezi într-un centru autorizat de reparaţii.
Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile cu abonament lunar.
