Ziua de facturare este determinată automat în funcție de momentul în care:
- semnezi contractul de bază cu Orange,
- treci primul număr mobil la abonament sau
- conectezi servicii de internet fix și TV
*Dacă adaugi ulterior și alte numere mobile sau servicii fixe cu abonament lunar pe același cont, acestea vor moșteni aceeași zi de facturare, stabilită inițial prin contractul de bază.
Cum afli care este ziua ta de facturare
Poți verifica ziua de facturare, ziua de plată și data includerii serviciilor lunare folosind una dintre metodele de mai jos:
- Prin My Orange
- Accesează My Orange web sau utilizează aplicația My Orange instalată pe telefon.
- Prin chat cu Djingo (asistent virtual)
- Intră pe chat cu
(
click pe iconiţă) și alege opţiunea Starea Contului.
- Introdu codul primit prin SMS pentru a vizualiza mai multe informații.
- Intră pe chat cu
- Prin cod scurt
- Formează gratuit *133*2#direct de pe telefonul tău.
Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile disponibile cu abonament lunar sau pagina dedicată Gestionării contului.