Dacă ai primit un apel telefonic, scrisoare sau mesaj pe rețelele de socializare în care ești informat că ai o datorie față de Orange Moldova, îți recomandăm să verifici autenticitatea informației.
Cum poţi verifica dacă ai o datorie la Orange Moldova
- Prin chat cu
(asistent virtual)
- Selectează Transfer către consultant după introducerea numărului pentru a discuta cu un operator online
- Prin apel la Serviciul Clienți
- Dacă eşti acasă, pe teritoriul R. Moldova apelează la +373 22 977 777
- Dacă eşti peste hotarele ţării apelează la +373 69 197777 - apel internațional, taxat conform tarifelor Roaming
Cum poţi achita o datorie la Orange dacă numărul nu mai este activ
Dacă numărul Orange care are o datorie nu mai este activ, poţi achita datoria:
- cu cardul bancar pe pagina datorii.orange.md de oriunde te-ai afla
- într-un magazin direct Orange
Pentru achitarea datoriei este nevoie să cunoşti:
-
Codul IDNP din buletinul de identitate, paşaportul moldovenesc sau permisul de conducere MD a persoanei cu datorie.
-
Numărul contului alcătuit din 7 cifre, numit altfel "ID-ul Orange". Îl poţi obţine:
- din scrisoarea primită
- poţi contacta Serviciul Suport Clienți sau scrie-ne pe chat
Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile disponibile cu abonament lunar sau pagina dedicată Gestionării contului.