Portarea numărului

Portabilitatea - îţi permite să schimbi reţeaua mobilă păstrându-ţi numărul de telefon. Pentru portare, te adresezi operatorului la care doreşti să treci numărul.

  • Transferul la un alt operator - nu anulează obligaţiile contractuale cu operatorul vechi. Este necesar să achiţi datoriile formate, dacă sunt, pentru a evita chemarea în judecată.
  • Poţi porta numărul de câte ori doreşti. Nu este limitat.

La procesul de portare participă 3 instituţii:

Notă: dacă datele indicate în cererea de portare sânt greşite, primele 2 instituţii vor respinge cererea de portare. Este necesar să repeţi scrierea cererii, indicând datele corecte.


Ce faci pentru Portare?

Vii într-un magazin Orange, având cu sine cartela SIM şi actul de identitate. Scrii cerere de portare şi alegi perioada efectuării portării, de la 5 zile lucrătoare pâna la 30 zile.

În cerere vei indica:

  • IDNP – dacă numărul de telefon, la operatorul de la care pleci, este înregistrat pe numele tău

sau

  • numărul SIM  – dacă numărul NU este înregistrat pe numele tău

Pe perioada portării, vei primi un SIM nou, cu număr de telefon temporar. În ziua portării, numărul tău de telefon va înlocui automat numărul temporar.


În perioada efectuării portării, poţi anula portarea, rămâne la operatorul vechi. În acest caz, te vei adresa operatorului, către care ai dorit portarea, dar nu mai târziu de 24 ore lucrătoare pâna la încheierea procesului de portare.


În perioada portării, operatorul de la care pleci nu îţi va putea oferi:

  • vinderea unui dispozitiv la preţ special
  • schimbarea titularului
  • schimbarea numărului de telefon
  • rezilierea contractului
  • credit de rezervă
  • transferarea numărul de la abonament la PrePay, sau invers
Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop