Înapoi

Ce dispozitive repară compania Orange

Compania Orange oferă servicii de reparații pentru toate produsele achiziționate din rețeaua noastră: telefoane, laptopuri, tablete, modeme, obiecte inteligente, televizoare.
Important: Serviciile de reparații se aplică produselor aflate în perioada de garanție achiziționate din:

  1. Magazinele directe sau partenere Orange
  2. Magazinul online
  3. Magazinul pe roți (mobil)

Cum verific dacă certificatul de garanție este încă valabil

Pentru verificarea perioadei de garanție, urmează acești pași simpli:

  1. Accesează service.orange.md.
  2. Selectează opțiunea Verifică perioada de Garanție după număr IMEI.
  3. Codul IMEI îl poţi găsi pe cutia dispozitivului sau în anexa semnată la procurarea acestuia. Pentru telefon poţi afla codul IMEI formând *#06#.
  4. Introdu codul și urmează instrucțiunile.

Dacă nu reușești să parcurgi pașii descriși mai sus, telefonează Serviciul Suport Clienți pentru a cere detalii despre garanție.

Dispozitivele aflate în perioada de garanţie sunt primite pentru reparaţie în orice magazin direct sau partener Orange.
Dacă garanţia pentru dispozitiv a expirat, îţi recomandăm să te adresezi într-un centru autorizat de reparaţii.


Vezi secţiunea orange  ajutor  abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile cu abonament lunar.

Te-a ajutat acest raspuns?
Alege canalul tău preferat
și Djingo îți răspunde.
Telegram
Close
Întreabă-l pe Djingo