Înapoi

Dificultăți în utilizarea decodorului 4K, nefuncționalități

Decodorul Orange 4K nu se conecteazăDacă ai instalat decodor TV BOX 4K pentru serviciile de televiziune, atunci când întâmpini anumite nefuncționalități, vezi soluțiile descrise în acest articol.

 

  1. Decodorul Orange 4K nu se conectează, led-ul portocaliu de pe el nu luminează

  2. Decodorul este conectat, ledul portocaliu de pe el luminează însă serviciile de televiziune nu funcționează

  3. Lipsește semnalul sau uneori sunt întreruperi de emisie

  4. Lipsește un canal sau mai multe canale TV

  5. Nu pot schimba volumul sunetului de pe telecomandă, lipsește sunetul TV

  6. Lipsește imaginea TV

  7. Telecomanda Orange 4K nu funcționează

  8. Nu se deschide meniul decodorului de pe butonul

  9. Cum aleg sursa de imagine TV pentru decodorul TV BOX 4K

  10. Eroarea: Acces condiționat. COD D135. Terminalul CAS nu a fost activat. Vă rugăm să contactați serviciul suport clienți

 

Vezi alte informații despre decodorul Orange TV BOX 4K în secțiunea Internet prin Fibră și TV Acasă. Dacă cauți informații despre un alt serviciu, consultă lista cu întrebări frecvente din secțiunea Ajutor.

 

 

Decodorul Orange 4K nu se conectează, led-ul portocaliu de pe el nu luminează

Dacă decodorul nu se conectează de pe butonul connect  de pe telecomandă, verifică dacă:

  1. Decodorul este conectat la priză.
  2. Priza este funcțională, alimentată cu curent electic.
  3. Vezi dacă sunt unite toate cablurile corect la decodor și televizor și este apăsat butonul nr.5 On/Off.

 

 

Decodorul este conectat, ledul portocaliu de pe el luminează însă serviciile de televiziune nu funcționează

Dacă decodorul este conectat însă televiziunea lipsește, verifică pe rând următoarele:

  1. Vezi conexiunea cablurilor la ambele capete, așa cum este prezentat în schema de mai sus: cablul coaxial și HDMI.
  2. Vezi dacă nu cumva a fost schimbată sursa imaginii TV de la HDMI/DVI la o altă sursă. Acest lucru se poate întâmpla dacă apeși întâmplător pe butonul de pe telecomanda Orange, sursa de imagine se schimbă și este necesar să realegi sursa HDMI/DVI folosind telecomanda televizorului (nu cea Orange). Apasă pe telecomanda televizorului butonul SURSA care poate arăta astfel:

si alege HDMI/DVI. 

 

 

 

 

Lipsește semnalul sau uneori sunt întreruperi de emisie

Dacă în timpul vizionării TV apar probleme de semnal, întreruperi de emisie etc. verifică conexiunea cablului coaxial la decodorul 4K. Dacă conexiunea este bună, ar putea să te ajute o rescanare a canalelor. Pentru efectuarea scanării, deschide meniul decodorului în timp ce vizionezi televizorul și apasă pe telecomandă butonul  >> Setări >> Scanare canale TV >> Continuare.

Dacă observi că emisia este rea pe un singur canal TV, iar celelalte canale funcționează în continuare, este posibil să fie o problemă temporară a postului TV respectiv și nu o problemă legată de televizorul tău sau de echipamentul de recepție.

 

 

 

Lipsește un canal sau mai multe canale TV

Grila Orange cuprinde un număr mare de canale TV difuzate de diferite companii media, unele de stat, altele personale. Odată ce furnizorii de canale TV sunt diferiți, unele canale TV pot să își întrerupă activitatea, emisia sau alți parametrii tehnici. Datorită acestor schimbări se modifică și lista Orange cu canale TV. Dacă lipsesc mai multe canale TV:

  1. Verifică dacă decodorul este conectat la internet. Când conexiunea internet nu este disponibilă, poți viziona doar canalele analogice, primele 51 de canale. Cele digitale sunt indisponibile. Verifică conexiunea cablului de internet , Restabilește legătura internet.

  2. Dacă conexiunea internet este valabilă, dar lipsesc canale TV, efectuează rescanarea canalelor. Pentru aceasta, deschide meniul decodorului în timp ce vizionezi televizorul apăsând pe telecomandă butonul  >> Setări >> Scanare canale TV >> Continuare.

Dacă într-un moment lipsește un canal TV, mai multe sau pe ecranul televizorului se afișează mesajul privind grila reînnoită, efectuează de asemenea rescanarea canalelor (punctul 2). La sfârșitul procesului se va afișa mesajul cu numărul de canale găsite (191). Deși scanarea găsește toate canalele existente în grila Orange, este posibilă doar vizionarea celor din abonamentul tău lunar. Pentru canalele inactive în pachetul tău, se va afișa mesajul:

  • Acces condiționat. COD D135. Terminalul CAS nu a fost activat. Vă rugăm să contactați serviciul suport clienți.

 

 

 

Nu pot schimba volumul sunetului de pe telecomandă, lipsește sunetul TV

nu este imaginea TV Orange 4K HDMi conexiune

  1. Dacă lipsește sunetul, verifică mai întâi cablul HDMI unit la decodor și televizor să fie fixat bine. Cablul HDMI este responsabil de transmisia sunetului și a imaginii între dispozitivele electronice, cum ar fi televizoarele, monitoarele etc.

  2. Verifică bateriile din telecomandă să nu fie descărcate sau poziționate incorect.

  3. Vezi dacă nu ai apăsat întâmplător butonul Mute  pe telecomandă.

  4. Dacă într-un moment nu mai poți mări sau micșora volumul sunetului de pe butonul - este necesar să setezi telecomanda Orange universală, să lucreze cu decodorul și de asemenea cu televizorul. Dacă ai schimbat televizorul pe altul nou, va fi necesar să faci mai întâi Resetarea telecomenzii Orange 4K.

 

Vezi cum setezi telecomanda universală în articolul Programarea telecomenzii universale 4K, Metoda 1. Dacă prima metodă nu îți reușește, încercă Metoda 2. Ambele sunt ușor de realizat.

 

 

 

Lipsește imaginea TV

Dacă decodorul este conectat însă imaginea TV lipsește sau pătrățește, verifică:

  1. Conexiunea cablului HDMI cu decodorul și televizorul.

  2. Dacă pe televizor scrie LIPSĂ SEMNAL, verifică conexiunea cablului coaxial la decodor (tuner).

  3. Vezi dacă nu cumva a fost schimbată sursa imaginii TV de la HDMI/DVI la o altă sursă. Acest lucru se poate întâmpla dacă apeși întâmplător pe butonul de pe telecomanda Orange. Sursa de imagine se dezbate și este necesar să realegi sursa HDMI folosind telecomanda televizorului (nu cea Orange). În acest caz vei avea nevoie de telecomanda televizorului de pe care butonezi tasta SURSĂ. Acest buton, în dependență de modelul TV, poate arăta astfel:

La deschiderea ferestrei cu toate sursele de imagine disponibile pe TV, alege sursa HDMI/DVI. Dacă imaginea dispare pentru un singur canal, problema poate fi cauzată de o pană tehnică temporară la compania care îl difuzează. Poți parcurge rescanarea canalelor care deseori dă rezultat pozitiv. Apasă pe telecomanda Orange butonul  >> Setări >> Scanare canale TV >> Continuare.

 

 

 

Telecomanda Orange 4K nu funcționează

Dacă telecomanda Orange este fără defecte vizibile însă la apăsarea butoanelor nu funcționează, parcurge următoarele:

  1. Schimbă bateriile telecomenzii și ai grijă să le poziționezi corect.

  2. Efectuează setarea telecomenzii universale după articolele Programarea telecomenzii universale 4K, Metoda 1. Dacă prima metodă nu îți reușește, încercă Metoda 2. Ambele sunt ușor de realizat.

Dacă ai schimbat cumva televizorul pe unul nou, trebuie de asemenea să setezi telecomanda Orange universală pentru televizorul dat. E necesar mai întâi să faci Resetarea telecomenzii și apoi setarea ei ca universală, să lucreze nu doar cu decodoul TV dar și cu televizorul.

 

 

 

Nu se deschide meniul decodorului de pe butonul telecomenzii Orange 

Uneori, la conectarea televizorului, decodorului, accesul în meniul decodorului de pe butonul Orange lucrează încetinit. Este necesar să aștepți doar câteva minute pentru a accesa și naviga ușor prin opțiuni. Dacă totuși accesarea meniului este blocată sau anevoioasă pentru mai mult timp, efectuează resetarea decodorului. Găsește pe spatele decodorului butonul "Reset" și acționează asupra lui cu un obiect potrivit, de ex: un chibrit. Procesul de resetare va readuce decodorul la setările de fabrică, ștergând toate setările personale făcute.

 

 

 

 

Cum aleg sursa de imagine TV pentru decodorul TV BOX 4K

Un televizor performant poate să-ți arate pe ecran imaginea de la diferite surse: Televiziune prin cablu (Orange), de la o antenă digitală, consolă de jocuri, un telefon smart, un stick de memorie, DVD, Blu-ray etc. Legat de sursa de imagine, pe orice telecomandă TV există butonul numit SURSĂ și în dependență de modelul televizorului tău el poate arăta astfel:

Utilizând decodorul Orange 4K, conectat la TV prin cablu HDMI, vei alege sursa de imagine HDMI/DVI. Dacă însă ai conectate la televizor și alte dispozitive, la fel prin cablu HDMI, sursa imaginii pentru decodor ar putea fi HDMI1/DVI, HDMI2/DVI etc. Sursa de imagine poate fi selectată, schimbată doar de pe telecomanda televizorului. Pe telecomanda Orange există de asemenea butonul sursă . Însă apăsarea butonului trebuie evitată deoarece funcția lui este să deconecteze decodorul ca sursă de imagine. De aceea, odată cu apăsarea acestui buton, televizorul își schimbă automat sursa de imagine pe una setată din fabrică și nu mai ai acces la pachetul canalelor TV Orange. Este necesar să găsești telecomanda televizorului și apăsând butonul sursă să alegi decodorul Orange HDMI/DVI. 

 

 

 

Eroarea: Acces condiționat. COD D135. Terminalul CAS nu a fost activat. Vă rugăm să contactați serviciul suport clienți

Acest gen de eroare se afișează în partea de sus a ecranului TV sub forma unui chenar alungit și indică faptul că numărul canalului TV, pe care l-ai accesat, nu intră în abonamentul tău lunar și nu poate fi decodat, vizionat. La apariția acestui mesaj este necesar să apeși pe telecomanda Orange butonul pentu a închide mesajul și a selecta apoi un alt canal TV. Este necesar inevitabil să închizi mesajul de eroare apăsând pe telecomandă OK, astfel nu vei putea modifica canalul TV.

Dacă soluțiile oferite în acest articol nu te-au ajutat să soluționezi dificultatea, telefonează-ne la Serviciul Suport Clienți când eşti acasă . Este important ca în cadrul convorbirii cu asistentul Orange să verificăm cum funcționează dispozitivele instalate în casă. Schimbă bateriile telecomenzii la timp pe altele noi. Uneori bateriile descărcate pot fi cauza unor nefuncționalități.

 

Te-a ajutat acest raspuns?