Ce fac dacă viteza la internet fix este joasă?

Dacă viteza internet acasă este joasă, întreprinde următoarele:


  1. Restartează modemul de pe butonul POWER sau de la priză.
  2. Asigură-te că toate cablurile sunt întregi, nedeteriorate, nu sunt prinse între mobilier (uşă, dulap etc) şi sunt înşurubate bine la splitter şi la modem.
  3. Verifică dacă viteza de acces la internet este joasă pe toate dispozitivele din locuinţă sau doar pe unul singur. Pentru a verifica viteza accesează www.speedtest.net sau https://www.nperf.com
  4. Dacă viteza este joasă doar la un singur dispozitiv, înseamnă că ea este limitată de dispozitivul dat.

Cauzele pot fi:


Verifică accesul la internet cu un alt browser pentru a te asigura că dificultatea nu este cauzată de browser-ul pe care îl utilizezi.

Dacă internetul funcţioneză corect cu un alt browser, şterge Cache şi Cookies din setările browser-ului utilizat.


5. Dacă viteza este joasă pe toate dispozitivele din locuinţă, verifică pe pagina www.orange.md/noutati-despre-retea dacă sunt lucrări programate.


Dacă în această zi nu sânt lucrări în reţea şi acţiunile de mai sus nu au ajutat, contactează-ne la 777 de pe numărul tău Orange, sau

022 977777 de pe orice alt număr.


Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop