Ce fac dacă lipseşte imaginea, sunetul unui canal TV?

Dacă pe televizor, la un anumit canal TV, scrie “lipsă semnal”, sau nu arată, atunci:

  • Verifică cablul unit la tuner şi televizor - să fie bine fixat, HDMI sau AV/SCART, şi să nu prezinte defecte fizice vizibile. Vezi mai jos conectoarele din spatele tuner-ului:

  1. conector cablu coaxial
  2. conector HDMI
  3. conector SCART
  4. conector la sursa de alimentare
  • Verifică cablul coaxial să fie conectat la tuner şi să fie bine fixat.
  • Reporneşte tunerul de la telecomandă.

Dacă dificultatea persistă la un anumit canal TV, este posibil ca acesta să fie temporar indisponibil din motive tehnice.


Pentru ajutor contactează Serviciul Suport Clienţi la numărul 777https://www.orange.md/images/ajutor/receptor_1561447353_1561469332.png de la un număr mobil Orange, sau 022977777https://www.orange.md/images/ajutor/receptor_1561447353_1561469332.png de la orice număr.

Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop