Dacă numele rețelei Wi-Fi nu apare pe niciun dispozitiv (telefon, tabletă, laptop), urmează pașii de verificare descrişi mai jos. 
- Verifică dacă modemul este alimentat:
- Asigură-te că indicatorul LED Power luminează (modemul este pornit).
- Dacă nu, verifică dacă blocul de alimentare este bine conectat la priză și modem.
- Repornește modemul:
- Deconectează alimentarea de la priză timp de 1 minut.
- Reconectează și așteaptă până când indicatorul WLAN începe să lumineze (semn că Wi-Fi este activ).
- Scanează din nou rețelele Wi-Fi. Odată ce WLAN este activ, reîncearcă să cauți rețeaua Wi-Fi de pe dispozitivul tău.
- Verifică data și ora pe dispozitiv. Asigură-te că data și ora sunt setate corect pe telefon, laptop, TV etc.
Setările incorecte pot bloca conectarea la rețea.
Dacă instrucţiunile nu te-au ajutat contactează Serviciul Suport Clienți. Sună atunci când ești acasă pentru a putea efectua setările împreună cu consultantul.
Vezi secţiunea orange ajutor internet și tv unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile de internet fix și televiziune sau acceseaza rubrica Fibra + TV.
