Înapoi

Ce fac dacă nu am rețea WiFi

Dacă numele rețelei Wi-Fi nu apare pe niciun dispozitiv (telefon, tabletă, laptop), urmează pașii de verificare descrişi mai jos. Modem internet Orange Moldova Tehnicolor TC 7200

  1. Verifică dacă modemul este alimentat:
    • Asigură-te că indicatorul LED Power luminează (modemul este pornit).
    • Dacă nu, verifică dacă blocul de alimentare este bine conectat la priză și modem.
  2. Repornește modemul:
    • Deconectează alimentarea de la priză timp de 1 minut.
    • Reconectează și așteaptă până când indicatorul WLAN începe să lumineze (semn că Wi-Fi este activ).
  3. Scanează din nou rețelele Wi-Fi. Odată ce WLAN este activ, reîncearcă să cauți rețeaua Wi-Fi de pe dispozitivul tău.
  4. Verifică data și ora pe dispozitiv. Asigură-te că data și ora sunt setate corect pe telefon, laptop, TV etc.
    Setările incorecte pot bloca conectarea la rețea.

Dacă instrucţiunile nu te-au ajutat contactează Serviciul Suport Clienți. Sună atunci când ești acasă pentru a putea efectua setările împreună cu consultantul.


Vezi secţiunea orange ajutor internet și tv unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile de internet fix și televiziune sau acceseaza rubrica Fibra + TV.

Te-a ajutat acest raspuns?
Alege canalul tău preferat
și Djingo îți răspunde.
Telegram
Close
Întreabă-l pe Djingo