Un minus pe cont poate apărea din mai multe motive, chiar dacă deții un abonament activ. Vezi cele mai dese cauze:
1. Factura lunară a fost emisă și nu este încă achitată
Ai la dispoziție 20 de zile din momentul emiterii pentru a o achita.
2. Ai consumat tot traficul internet sau minutele incluse în abonament
După ce se consumă resursele incluse, începe facturarea traficului/minutelor suplimentare în minus, dacă nu există un avans bănesc pe cont.
3. Ai opțiuni lunare active contra cost, pe lângă abonament
Acestea sunt facturate lunar până la dezactivare.
4. Ai fost în roaming
Traficul realizat în roaming poate fi facturat cu întârziere.
5. Ai achiziționat un telefon sau dispozitiv în rate
O nouă rată a fost inclusă pe contul tău de plată.
6. Ai mai multe numere sau servicii pe un cont comun
Un minus apărut poate proveni de la alt număr conectat la contul respectiv.
Ai achitat, dar minusul apare în continuare. Ce poţi face?
Verifică următoarele:
- Dacă numărul introdus la plată a fost corect
- Dacă plata a fost procesată cu succes
* Dacă plata a fost efectuată cu cardul bancar, verifică plata în aplicaţia băncii pe care o utilizezi. - Dacă ai plătit prin transfer bancar, iar plata nu apare pe cont - Trimite dovada plății (extras bancar, dispoziție cu ștampila băncii) către: corporate@orange.md
Cum poţi verifica istoricul facturilor:
- Accesează My Orange web sau utilizează aplicația My Orange instalată pe telefon. Aici poţi vedea:
- Starea contului
- Ultimele facturi
- Detalii despre abonament și opțiuni active
- Extra consum (dacă există la momentul verificării)
- Prin intermediul Asistentului Virtual Djingo
- Intră pe chat cu
(
click pe iconiţă) și alege opţiunea Starea Contului.
- Introdu codul primit prin SMS pentru a vizualiza mai multe informații.
Vezi şi articolele:
Cum verific starea contului și consumul pentru numărul meu mobil
Ce fac dacă am greșit numărul de telefon la achitare
Cum sunt taxat pentru utilizarea serviciului Roaming
Pentru suport contactează Serviciul Suport Clienți sau ia legătura cu un consultant online, accesând Asistentul Virtual
Vezi secţiunea orange ajutor abonament, unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile cu abonament lunar sau pagina dedicata Gestionarea contului.