Dacă dispozitivul tău Orange s-a defectat în perioada de garanție, poți verifica online valabilitatea garanţiei și îl poți preda într-un magazin Orange cu actul de identitate și încărcătorul.
Vei primi un proces verbal și vei putea urmări reparația online.
Ce fac dacă s-a defectat dispozitivul achiziționat de la Orange
- Verifică garanția pe service.orange.md.
- Selectează opțiunea Verifică perioada de Garanție după număr IMEI.
- Codul IMEI îl poţi găsi pe cutia dispozitivului sau în anexa semnată la procurarea acestuia. Pentru telefon poţi afla codul IMEI formând *#06#.
- Introdu codul și acceptă termenii.
- Mergi la orice magazin Orange cu:
- Dispozitivul defect
- Încărcătorul original
- Actul tău de identitate (buletin, pașaport moldovenesc sau permis de conducere MD).
- Predă dispozitivul pentru reparație și primești un proces verbal. Verifică statusul reparației oricând pe service.orange.md, folosind numărul procesului verbal sau codul IMEI.
Serviciul este valabil doar pentru produse achiziționate de la Orange și aflate în perioada de garanție.
Sfaturi importante
- Salvează-ți pozele și datele din dispozitiv înainte de predare. Vezi unde poţi stoca informaţia.
- Asigură-te că ai dezactivat funcțiile de blocare (Find My iPhone, cont Google).
- Verifică valabilitatea garanției online înainte să mergi în magazin. Nu este necesar să prezinţi certificatul de garanţie imprimat.
- Se acceptă transmiterea dispozitivului în reparaţie şi de către persoane terţe.
Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile cu abonament lunar.
