Poți suspenda abonamentul de internet și/sau TV pe o perioadă cuprinsă între 1 și 12 luni. Această opțiune este disponibilă atât pentru persoane fizice, cât și juridice.
Cum soliciţi suspendarea
- La magazin Orange – mergi cu actul de identitate și completezi o cerere.
- Online (e-mail) – scrie cerere de mână sau șablon și trimite-o la adresa orange@orange.md, însoțită de copia actul de identitate.
Reconectarea serviciilor
Aceasta poate avea loc:
- Automat – la expirarea perioadei de suspendare temporară, în ziua facturării.
- Manual – reconectare înainte de termen. Reconectarea înainte de termen o poţi efectua prin cele 2 modalităţi, descrise mai sus.
Informații importante despre suspendare
- Suspendarea se aplică din data de facturare.
- Se percepe o taxă lunară de suspendare, în funcție de tipul abonamentului.
- Dacă ai televizor achiziționat în rate, suspendarea e posibilă doar după achitarea ratelor.
- Se pot suspenda doar serviciile fixe (internet/TV), iar cele mobile pot rămâne active (dacă sunt pe acelaşi cont).
- Poți reconecta serviciile oricând, înainte de expirarea perioadei stabilite.
Vezi costul serviciului în ghidul utilizatorului și lista de prețuri, pe ultima pagină.
Vezi secţiunea orange ajutor internet și tv unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile de internet fix și televiziune sau acceseaza rubrica Fibra + TV.
