Contacte

Numere scurte

Pentru PrePay şi Abonament
Cât credit ai în cont?
*133# sau 255
Reâncărcarea contului
*144# codul de reâncărcare #
Meniul vocal Self Care
100
Meniul text Self Care
*100#
Ringtonuri, Melodii, Imagini
*100# sau 123
Internet mobil / MMS
789
Mesageria Vocală
555
Doar pentru Abonament
Minute de fidelitate la Abonament
*200# sau 200

Asistență

Adresă
Orange Moldova SA, str. Alba Iulia 75, MD-2071, Chişinău, Moldova
Recepţie
+373 22 975 010
Serviciul Suport Clienți (Persoane fizice)
Tel.: 777 sau +373 22 977 777
Fax: +373 22 977 710
Serviciul Suport Clienți (Persoane juridice)
Tel.: 700 sau +373 22 977 700
Departamentul de procesare a cererilor
Fax: +373 22 977 701
E-mail: corporate@orange.md
Serviciul Suport Clienţi pentru apelurile din Roaming
+373 69 197 777
Asistenţă Expert tehnic Orange
777

Orange Chat

Contactează online un consultant Orange pentru a primi ajutor instant Deschide Orange Chat

Dacă ai un mesaj pentru noi, completează forma de mai jos

 

Suspendarea accesului la serviciul clienți (777, 022 977777) în cazurile apelurilor abuzive

Orange Moldova califică ca fiind apeluri abuzive apelurile repetate, efectuate de acelaşi client, într-o perioadă scurtă de timp sau într-o perioadă lungă de timp, dar în mod regulat, care nu sunt motivate sau care reprezintă o formă de hărţuire psihologică, obiectul căreia este consultantul Serviciului Clienţi Orange (777, 022 977777).

De exemplu, apelurile pot fi considerate abuzive atunci când:

  • Clientul deviază de la subiectul, care ţine de serviciile Orange, face tentative de a aborda alte teme/subiecte.
  • Clientul sună în repetate rânduri cu aceeaşi întrebare/aceleaşi întrebări, la care a primit anterior răspuns/uri.
  • Clientul sună, fiind în stare de ebrietate sau dezechilibru emoțional, şi face tentative de a purta conversaţie, sensul căreia nu poate fi înţeles.
  • Clientul propune alt gen de relaţii decât cea de Client – Serviciu Clienţi Orange, ca de exemplu, întâlniri ş.a.
  • Clientul agresează verbal, utilizând cuvinte necenzurate sau face tentative de intimidare sau presiune psihologică.
  • Clientul sună în repetate rânduri şi tace sau, odată făcută legătura cu consultantul Serviciul Clienţi, el îşi continuă  conversaţia cu o persoană sau cu un grup de persoane din anturajul său.
  • Copil sau copii sună şi manifestă un comportament, care nu are nici o legătură cu serviciile Orange (râd, strigă, înjură ş.a.).

Orange Moldova îşi rezervă dreptul, în baza Condiţiilor generale de utilizare a serviciului Orange Abonament (p.14.3), de a suspenda accesul la opţiunea de a face legătura cu un consultant al Serviciului Clienţi, de la numărul sau numerele Orange al/ale clientului, care efectuează apeluri abuzive.

Accesul poate fi suspendat temporar (pe o perioadă, durata căreia depinde de comportamentul clientului), permanent sau poate fi limitat la doar două conversaţii pe zi.

Informație pentru consumatori

Autoritatea abilitată cu funcții de protecţie a consumatorilor:

AGENŢIA PENTRU PROTECŢIA CONSUMATORILOR

Adresă: mun. Chişinău, str.Vasile Alecsandri 78, MD-2012
Linia directă pentru consumatori: +373-22-74-14-64
Linia verde: 0800 28 0 28 (apel gratuit)
www.consumator.gov.md
E-mail: consumator@apc.gov.md

Examinarea reclamaţiei se efectuează la prezentarea bonului de casă sau a unui alt document care confirmă faptul procurării produsului sau prestării serviciului.

Versiunea Desktop